Leanne Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Hvilken av disse bilstolene er best Maxi cosi cabrio Besafe izi sleep Vet at den stolen fra besafe er forholdsvis ny, men er den med i noen tester?? Noen som vet...
Susan Sto Helit Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 I butikken der vi spurte, sa de at det var veldig lite forskjell på barnesetene for de minste. Og at de ukjente var like bra som de kjente. (Selv om de kanskje ikke hadde vært med i tester.) Vi ble anbefalt Britax av venner, men ender nok opp med en Maxi cosi, for det får vi tak i brukt gjennom kjentfolk.
14062003 Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Vi er knallfornøyde med maxi cosi cabrio.
Moonchild Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Nå har jeg ikke prøvd besafe stolen, men vi valgte Maxi Cosi og var veldig fornøyde med den. Når den står på gulvet så ligger babyen mye mer enn når stolen står (riktig) i bilsetet. Uansett var det sjelden noe problem å flytte ham fra bilstol til vogn eller seng (og sønen min har alltid sovet veldig lett). Så under parolen "det enkle er ofte det beste" ville jeg nok gått for Maxi Cosi. Ikke minst fordi den gang på gang kommer ut som best i test.
Missbumblebee Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe Besafe izi sleep, men etter en liten tur i butikken hvor jeg fikk kjenne hvor utrolig tung den var, så ble det maxi cosi cabrio på oss. Den veier omtrent halvparten av det izi sleep gjør, og når babyen kommer oppi der så blir det jo litt vekt av det!
Leanne Skrevet 23. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2006 Spørs om vi ikke får ta en tur i butikkene og se på disse.. Tror nok det blir en maxi cosi cabrio egentlig.. Hadde det sist (lånte av ei kusine, men nå skal hun også ha en baby så da må vi vel kjøpe ny nå ) og var veldig fornøyd med den.. Dessuten kommer den jo stadig ut som best i test...
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe Besafe izi sleep, men etter en liten tur i butikken hvor jeg fikk kjenne hvor utrolig tung den var, så ble det maxi cosi cabrio på oss. Den veier omtrent halvparten av det izi sleep gjør, og når babyen kommer oppi der så blir det jo litt vekt av det! ← Samme med oss - endte opp med MaxiCosi CabrioFix. Ser at de har den på tilbud på Barnas Hus (tidligere Barneverden) til 999,- nå, vi kjøpte til 1599,- :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå