Sahara Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Da tenkte jeg på denne. Som egentlig visstnok betyr forvirret, men jeg synes da den ser mer lettere irritert ut?
Sahara Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 Eller usikker ut.. ← Synes ikke den ser usikker ut heller.. Synes den ser litt nedlatende, irritert ut. Men kanskje det bare er meg, og da bruker jeg den sikkert på litt feil steder, men men..
LilleBille Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Synes ikke den ser usikker ut heller.. Synes den ser litt nedlatende, irritert ut. Men kanskje det bare er meg, og da bruker jeg den sikkert på litt feil steder, men men.. ← Da er du sikkert den eneste - for ingen andre bruker smilyer feil
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Da er du sikkert den eneste - for ingen andre bruker smilyer feil ←
Najs Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Jeg bruker smilyer som det jeg synes det passer, regner med de fleste skjønner betydningen ut fra konteksten. passer å bruke når det er noe man synes er litt teit/irriterende o.l.
Sahara Skrevet 22. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2006 Jeg bruker smilyer som det jeg synes det passer, regner med de fleste skjønner betydningen ut fra konteksten. passer å bruke når det er noe man synes er litt teit/irriterende o.l. ← Nettopp, synes det vart rart at betydningen var "forvirret".. Denne ser ihvertfall mer forvirret ut!
Arkana Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Jeg bruker den ofte når jeg synes noe er ekkelt eller ubehagelig, men hvor spysmileyen blir altfor voldsom. F.eks. "svigermor serverte kokt lever i går"
Sahara Skrevet 22. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2006 Jeg bruker den ofte når jeg synes noe er ekkelt eller ubehagelig, men hvor spysmileyen blir altfor voldsom. F.eks. "svigermor serverte kokt lever i går" ← Akkurat i det tilfelle tror jeg at jeg hadde brukt !
My Skrevet 22. september 2006 #10 Skrevet 22. september 2006 ----Har en stein i skoen, eller jeg rakk ikke bussen eller jeg tråkka i en bæsj. ----Jeg åt en bæsj. ----Du åt en bæsj
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #11 Skrevet 22. september 2006 ----Har en stein i skoen, eller jeg rakk ikke bussen eller jeg tråkka i en bæsj. ----Jeg åt en bæsj. ----Du åt en bæsj ←
Arkana Skrevet 22. september 2006 #12 Skrevet 22. september 2006 Akkurat i det tilfelle tror jeg at jeg hadde brukt ! ← Ja, du har i grunnen rett i det.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. september 2006 #13 Skrevet 23. september 2006 Da tenkte jeg på denne. Som egentlig visstnok betyr forvirret, men jeg synes da den ser mer lettere irritert ut? ← Ja, den ser litt frustrert ut.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. september 2006 #14 Skrevet 23. september 2006 ----Har en stein i skoen, eller jeg rakk ikke bussen eller jeg tråkka i en bæsj. ----Jeg åt en bæsj. ----Du åt en bæsj ← Så har du: Åt du bæsj?
Trampe Skrevet 24. september 2006 #17 Skrevet 24. september 2006 Jeg bruker den når jeg er halvkvalm, uenig, synes noe er litt tåpelig - uten å bruke eller . De to siste er litt for "harde" - man skal være forsiktig med å slenge de ut i tide og utide...
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #18 Skrevet 24. september 2006 Jeg pleier å bruke forvirra-smileyen når jeg er mellomfornøyd, da passer den perfekt. Forresten er det vel snart på tide å døpe om denne: :enig_anim: Selv om det er litt festlig at mange enige folk her blir stående å jukke ut i lufta!
loffen Skrevet 25. september 2006 #19 Skrevet 25. september 2006 Jeg synes denne er litt sånn Mikke Mus: Hmf tenke/gruble, hvem er tyven? Kokt lever? Men denne Aner jeg ikke hva jeg skal bruke til.
Sahara Skrevet 26. september 2006 Forfatter #20 Skrevet 26. september 2006 Og denne er merkelig, ser ikke så redd ut.. bare rar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå