Gå til innhold

Denne smilyen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenkte jeg på denne. :forvirret: Som egentlig visstnok betyr forvirret, men jeg synes da den ser mer lettere irritert ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eller usikker ut.. :roll:

Synes ikke den ser usikker ut heller.. Synes den ser litt nedlatende, irritert ut. Men kanskje det bare er meg, og da bruker jeg den sikkert på litt feil steder, men men.. :ler:

Skrevet
Synes ikke den ser usikker ut heller.. Synes den ser litt nedlatende, irritert ut. Men kanskje det bare er meg, og da bruker jeg den sikkert på litt feil steder, men men..  :ler:

Da er du sikkert den eneste :sjenert:

- for ingen andre bruker smilyer feil :ironi:

Skrevet
Da er du sikkert den eneste  :sjenert:

- for ingen andre bruker smilyer feil  :ironi:

:forvirret:

:ler:

Skrevet

Jeg bruker smilyer som det jeg synes det passer, regner med de fleste skjønner betydningen ut fra konteksten.

:forvirret: passer å bruke når det er noe man synes er litt teit/irriterende o.l.

Skrevet
Jeg bruker smilyer som det jeg synes det passer, regner med de fleste skjønner betydningen ut fra konteksten.

:forvirret:  passer å bruke når det er noe man synes er litt teit/irriterende o.l.

Nettopp, synes det vart rart at betydningen var "forvirret".. Denne :overrasket: ser ihvertfall mer forvirret ut!

Skrevet

Jeg bruker den ofte når jeg synes noe er ekkelt eller ubehagelig, men hvor spysmileyen blir altfor voldsom.

F.eks. "svigermor serverte kokt lever i går" :forvirret:

Skrevet
Jeg bruker den ofte når jeg synes noe er ekkelt eller ubehagelig, men hvor spysmileyen blir altfor voldsom.

F.eks. "svigermor serverte kokt lever i går"  :forvirret:

Akkurat i det tilfelle tror jeg at jeg hadde brukt :kvalm: ! :ler:

Skrevet

:forvirret: ----Har en stein i skoen, eller jeg rakk ikke bussen eller jeg tråkka i en bæsj.

:kvalm: ----Jeg åt en bæsj.

:overrasket: ----Du åt en bæsj :sjenert:

Skrevet
:forvirret: ----Har en stein i skoen, eller jeg rakk ikke bussen eller jeg tråkka i en bæsj.

:hoho:

Skrevet
Akkurat i det tilfelle tror jeg at jeg hadde brukt  :kvalm::ler:

:ler: Ja, du har i grunnen rett i det.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Da tenkte jeg på denne.  :forvirret:  Som egentlig visstnok betyr forvirret, men jeg synes da den ser mer lettere irritert ut?

Ja, den ser litt frustrert ut.

Gjest Bellatrix
Skrevet

:ler:

Så har du:

Åt du bæsj? :roll:

Skrevet

:legrine:

Jeg bruker den når jeg er halvkvalm, uenig, synes noe er litt tåpelig - uten å bruke :kvalm: eller :roll:. De to siste er litt for "harde" - man skal være forsiktig med å slenge de ut i tide og utide...

Skrevet

Jeg pleier å bruke forvirra-smileyen når jeg er mellomfornøyd, da passer den perfekt.

Forresten er det vel snart på tide å døpe om denne: :enig_anim: Selv om det er litt festlig at mange enige folk her blir stående å jukke ut i lufta! :sjarmor:

Skrevet

Jeg synes denne :forvirret: er litt sånn Mikke Mus: Hmf tenke/gruble, hvem er tyven?

Kokt lever? :overrasket:

Men denne :eeeh: Aner jeg ikke hva jeg skal bruke til. :ler:

Skrevet
:redd: Og denne er merkelig, ser ikke så redd ut.. bare rar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...