Gå til innhold

bør menn barbere seg nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei, synes ikke menn skal barbere seg andre plasser enn i ansiktet. :)

:Nikke: helt enig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vekk med svaret mitt... Jeg leste ikke hele tråden før jeg svarte hehe

Endret av Yme
Skrevet

Ser jeg er i mindretall her, men jeg synes mye hår på en mannekropp er turn-off. Brystkasse uten hår og barbert nedentil er definitivt mest sexy. Grøsser av skjegg og hår på ryggen :hår:

Å barbere bort hår på overkroppen derimot, burde vært straffbart. :legrine:

Skrevet

Hm..jaja.

Jeg har et problem her...har faktisk - om jeg IKKE barber meg, hår på nesten hele kuken til hodet.

Har kommet inn i en slags "ond sirkel" som har vart i mange år, fordi jeg må barbere dette daglig, i allefall annenhver dag. Gjør jeg ikke det, kommer disse små stikkende hårene ut, og de setter kona IKKE veldig stor pris på (selvsagt).

Alt for mye hår til å nappe, det tar for mye tid, og blir uaktuellt... :grine:

Skrevet

Jeg trodde jeg ga blanke faen en stund, til jeg møtte en som tok alt kjønnshåret. På det tidspunktet ga jeg egentlig blanke i det og. Helt til det ble slutt og jeg møtte en kar som lot det vokse vilt.. Fant ut at jeg definitivt foretrekker glattbarbert!

Eller i det minste stusset.

Skrevet
Hm..jaja.

Jeg har et problem her...har faktisk - om jeg IKKE barber meg, hår på nesten hele kuken til hodet.

Har kommet inn i en slags "ond sirkel" som har vart i mange år, fordi jeg må barbere dette daglig, i allefall annenhver dag. Gjør jeg ikke det, kommer disse små stikkende hårene ut, og de setter kona IKKE veldig stor pris på (selvsagt).

Alt for mye hår til å nappe, det tar for mye tid, og blir uaktuellt...  :grine:

hva med å vokse?

Vi jenter vokser jo underlivet... Det er bare en vanesak og da blir hårene mykere etterhvert

Skrevet

jeg foretrekker at menn barberer seg rundt penis og skam-sekken ja.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
hva med å vokse?

Vokse penis? Det høres vondt ut :overrasket:

Skrevet

Ballene må være barbert og trimmet rundt roten... ;)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg stusser "kransen" rundt pikken men ballene barberer jeg så de er helt glatte.

Og hun jeg deler seng med synes det er absolutt turn-on og helt perfekt :sjarmor:

Skrevet
Jeg stusser "kransen" rundt pikken men ballene barberer jeg så de er helt glatte.

Og hun jeg deler seng med synes det er absolutt turn-on og helt perfekt :sjarmor:

Følsomheten blir mangedobblet når pungen er glatt. De som ikke har prøvd dette har gått glipp av noe utrolig godt! :sjarmor:

Skrevet (endret)

Jeg er ikke fan av barberte gutter, nei. Jeg synes de bør beholde håret både nedentil, under armene og på brystet! Ryggen er vel det eneste jeg synes absolutt bør være hårløst.

Edit: Det gjør forresten ingenting med hår på korsryggen, som mange har, men på skuldre og langt oppe på ryggen er det hyggeligst om det ikke er mer enn vanlig og småbeskjeden dunete kroppsbehåring.

Endret av Sweet Jane
Skrevet
Jeg er ikke fan av barberte gutter, nei. Jeg synes de bør beholde håret både nedentil, under armene og på brystet! Ryggen er vel det eneste jeg synes absolutt bør være hårløst.

:overrasket:

Skrevet
:overrasket:

sjokkerende er det vel ikke? :tunge1:

Jeg avskriver jo ikke høvelglade gutter, men det var jo snakk om preferanser, så.

Skrevet

ikke barbert, men gjerne stussa.. så en hel haug har svart på dette så jeg stiller meg i køen..

Skrevet

Jeg foretrekker definitivt glattbarberte menn ;)

Aller helst alt håret i det området.

Jeg er også glattbarbert selv.

Skrevet
Gjerne trimme, men glattbarbert blir bare rart på gutter  :forvirret:

Enig!

Glattbaberte gutter synes jeg ikke er noe mandig- verken om det nedentil, i ansiktet eller på brystet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...