Imax Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Se på dåpskaken på denne siden (se bilde nummer to). Hvor får jeg kjøpt et sånt hode? Panduro?
Gjest niomi Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 (endret) Ser ut som om det er laget i marsipan, syns jeg! Endret 22. september 2006 av niomi
Imax Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 De lenger ned ja, men bilde nr. 2 er et dukkehode. Bilde 4 er av marsipan.
Kvist Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Hva med en vanlig lekebutikk? Kan jo hende de har en dukkehus-baby eller noe. Jeg hadde i hvertfall en bitteliten babydukke da jeg var liten. Så kan du jo enten "halshugge" den eller pakke inn kroppen i marsipan
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Dukken ligner de som man fester i blomsterdekorasjoner til dåp, så hør i en blomsterbutikk kanskje? Eller kjøp en liten dukke i en lekebutikk.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Du får sikkert kjøpt det dyrt på Cacas, eller billig i en leketøysbutikk, ja
ashera Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Hva med en vanlig lekebutikk? Kan jo hende de har en dukkehus-baby eller noe. Jeg hadde i hvertfall en bitteliten babydukke da jeg var liten. Så kan du jo enten "halshugge" den eller pakke inn kroppen i marsipan ← Nå får jeg stygge bilder av Marie Antoinette etter giljotineringen-kake, i samme sjangeren som The Bleeding Armadillo Cake som Ouiser Bodreaux laget til Shelbys bryllup i "Steel Magnolias". Spøk til side, jeg syns det var penere å lage hode og hender av marsipan, å sette på et naturalistisk dukkehode blir så ulikt teksturen og detaljnivået i kaka at det virker litt malplassert.
Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 Sjekk ut Decorium. de har alt mulig sånt. www.decorium.no De har ikke dette på nettsiden, men i butikken.
Imax Skrevet 26. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2006 Decorium hadde ikke. Jeg endte opp med å kjøpe en dukke på Nille i dag, så får vi se om den funker. Alle små dukker er jo supersminkete og ser ut som voksne Dukker er ikke som de var før rett og slett
Mini_me Skrevet 26. september 2006 #10 Skrevet 26. september 2006 Hva med å prøve bokhandlere eller konditori. Der selger de pynt til kaker....også dukker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå