Leanne Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Endelig!!! Jeg har kjøpt meg en kenwood major Det fulgte med både en blender og en kjøttkvern.... Men jeg ser ikke helt for meg at jeg kommer til å kverne så mye kjøtt liksom.. men på bruksanvisningen stod det at den også var ypperlig til nøtter å grønnsaker.. Dere som har denne kjøttkverna, hva bruker dere den til bortsett fra kjøtt??
Chica Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Jeg og ønsker tips om dette så slenger meg på her!
Krista83 Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Om du kjøper en mandelkvern del til den så kan du kverne mandler til kransekaker... poteter til komler
Leanne Skrevet 24. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2006 Om du kjøper en mandelkvern del til den så kan du kverne mandler til kransekaker... poteter til komler ← er ikke helt inn i dette ennå jeg.. men er den mandelkverna en del man skal sette på kjøttkverna igjen??
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Om du kjøper en mandelkvern del til den så kan du kverne mandler til kransekaker... poteter til komler ← Jeg har den mandelkverna til Kenwooden, men er ikke fornøyd med den. Syns ikke den er noe bra, tar lang tid å kverne mandler til en kransekake, gjør man det fort begynner det å ryke av maskina. Jeg ville heller spart de pengene.
Gjest Anne C Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Endelig!!! Jeg har kjøpt meg en kenwood major Det fulgte med både en blender og en kjøttkvern.... Men jeg ser ikke helt for meg at jeg kommer til å kverne så mye kjøtt liksom.. men på bruksanvisningen stod det at den også var ypperlig til nøtter å grønnsaker.. Dere som har denne kjøttkverna, hva bruker dere den til bortsett fra kjøtt??
Leanne Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2009 flott at folk drar opp igjen gamle tråder. kjøttkverna ligger fortsatt innpakka i esken sin 3 år etter så er jo bare å komme med flere tips, så kanskje den kommer i bruk en vakker dag
Kvist Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Tydelig at noen synes det er på tide at du tar i bruk kverna di Men hva med å lage hjemmelaget leverpostei til jul? Jeg ønsker meg nemlig en sånn maskin, men kvern, nettopp for å lage leverpostei. Det er jo så godt. Servert varm, med godt brød, sprø bacon, stekt sopp.... mmmmm julefrokost det.
Leanne Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2009 Er vel på tide å ta den i bruk nå ja Leverpostei var ingen dum ide.... Det må prøves til jul!
Ida* Skrevet 8. desember 2009 #11 Skrevet 8. desember 2009 Er du fornøyd med Kenwooden ellers? Er det den med 1500 w? Ønsker meg veldig en sånn.. Hva er det som følger med egentlig? Utenom kjøttkvern og blender da
Leanne Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2009 Er veldig fornøyd med kenwooden min jeg.. Er vel på 1500watt tror jeg... Det fulgte med en vips, eltekrok og en K-spade (til kakedeig osv..) Også blender og kjøttkvern da... Bruker både kjøkkenmaskinen og blenderen ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå