Gå til innhold

Negativ reaksjon på produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tørr hud, og normalt får jeg kun en veldig sjelden gang en kvise. Men nå har jeg klart å få en vond kul på haken, og huden ser generelt mer urolig ut. Jeg mistenker at det kan komme av den nye foundationen fra Make Up Store som jeg knapt har brukt i to dager.

Er det normalt at reaksjoner på produkter kommer så fort, eller kan årsaken like gjerne være at jeg ble rammet av en lettere matforgiftning for noen dager siden. Det siste skaper jo ubalanse i kroppen, og magen er fortsatt ikke helt i orden.

Noen innspill? Jeg har nå gått tilbake til mineralsminke, for det vet jeg at roer huden min.

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Er det en underjordisk sak? Da er det i såfall hormonene som spiller deg et puss. Underjordiske kviser er som regel relatert til hormoner fra eggstokkene. Er den mer overfladisk (tilstoppet pore o.l) så kan det sikkert være foundationen.

Dårlig svar dette, jeg kan egentlig fint lite om sånt, bare gjetter :)

Skrevet

jeg reagerer temmelig kjapt når jeg ikke tåler noe, sånn med en gang!

men det kan også gå seg til, ikke så lett å vite bestandig.

Skrevet
Er det en underjordisk sak? Da er det i såfall hormonene som spiller deg et puss. Underjordiske kviser er som regel relatert til hormoner fra eggstokkene. Er den mer overfladisk (tilstoppet pore o.l) så kan det sikkert være foundationen.

Dårlig svar dette, jeg kan egentlig fint lite om sånt, bare gjetter :)

Unnskyld at jeg hopper ut av det egentlige temaet her: men hva mener du med hormoner fra eggstokkene...dette er noe som opptar meg for tida, når, hvorfor får man slike? kan du svare meg KATTAstrofe? Hormoendringer, candida?...

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Unnskyld at jeg hopper ut av det egentlige temaet her: men hva mener du med hormoner fra eggstokkene...dette er noe som opptar meg for tida, når, hvorfor får man slike? kan du svare meg KATTAstrofe? Hormoendringer, candida?...

Candida? Det vet jeg ingenting om, bortsett fra at det er sopp og ikke hormoner. Jeg har bare lest og delvis erfart at kviser på haka kommer i forbindelse med menstruasjon, og disse hormonene produseres i eggstokkene.

Skrevet

Det er en kul, ja. Før fikk jeg slike kuler ofte, men etter at jeg byttet til en østrogenfri p-pille, har jeg ikke hatt slike kuler i det hele tatt. Det var derfor jeg mistenkte foundationen.

Skrevet

Jeg får reaksjoner alt etter et par timer til et par uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...