Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Hei, det er mange gode innlegg gode øyeskygger og lipglosser, men spør likevel etter råd. Ser veldig mange er svært fornøyd med Chanel sinne skygger. Jeg har flere Chanel skrin med øyeskygge, men de er ikke så gode til meg (selv om jeg ønsker det...). Det er for mye glitter/skimmer i dem, og det passer dårlig når de første rynkene begynner å vise seg, samt at øyelokkene ikke er like "spreke" som før. Har noen gode tips på gode fine øyeskygger? Jeg liker naturlige varme farger, men ikke så naturlige at de ikke synes. Jeg er også stadig på jakt etter den perfekte lipglossen - lurer på hvor mange tusen kroner jeg har brukt siste årene på dette. Ender opp med å bli fornøyd med ca 1 av 5 stk. Siste jeg er fornøyd med nå er Lipfusion i fargen fresh. Denne sitter godt, og fin glans. Men litt for lite farge - vil ikke ha mye farge, men litt og det skal være gyllent (ikke noe rosa tone i)
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Har du tilgang til MAC eller Make Up Store? Der får du i hvertfall et vidt spekter i fine øyeskygger uten for mye skimmer eller glitter.
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 jeg er veldig glad i glitter, men på dagtid kan det bli litt mye. jeg bruker en hvit fra make up store til å matte ned med. det funker bra og fargene blir duse og fine. ellers så har make up store et kjempebra utvalg
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Ja, har tilgang til både MAC og Make Up Store, takk for tipset:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå