Malama Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Noen som tilfeldigvis vet? Min kjære er på vei til Oslo og skal fort videre til et kurs, men håpet å rekke innom å shoppe noe undertøy, for det hadde jeg visst ikke vaska til reisen hans. Men jeg finner ikke åpningstidene? Noen som vet når disse butikkene pleier åpne?
Susan Sto Helit Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 (endret) 10-22 Byporten: 10-21 Endring: Men undertøy kan han kansje kjøpe på kiwi eller rimi hvis det er krise? De ligger i byporten, og åpner 07.00. Endret 22. september 2006 av Susan Sto Helit
Malama Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 Ok, da er det for sent, for kurset begynner 10. Han får finne en annen plass å få tak i undertøy da, helst i løpet av dagen (var jo en ren, men ikke nok til hele helga) Takk for hjelpen.
Susan Sto Helit Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Ok, da er det for sent, for kurset begynner 10. Han får finne en annen plass å få tak i undertøy da, helst i løpet av dagen (var jo en ren, men ikke nok til hele helga) Takk for hjelpen. ← Endret i det du skrev, så det fikk du kanskje ikke med deg?
Malama Skrevet 22. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2006 Det så jeg ikke nei, men han finner nok undertøy på matbutikken da ja. Han svarte "jeg finner vel noe", så han finner nok ut av det (Det er bare det at han elelrs bare handler undertøy på dressmann, var nok derfor han lurte på når den var åpen. Men når det er stengt, så får han finne andre løsnnger. Det er jo en nødløsning, ettersom jeg ikke klarte finne rent undertøy klokka fire i morges (hvordan det er mulig er en annen sak, han har mye med undertøy enn meg, og jeg har jo mye rent enda, jeg har nylig vasket, så hvor det er blitt av vet ejg ikke, jeg finner det nok når jeg kommer hjem, men jeg fant ikke noe i natt) Tusen takk for hjelpa, i alle fall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå