Linemor Skrevet 16. januar 2003 #1 Skrevet 16. januar 2003 Hei er det noen her som har prøvd akkupunktur for og bli gravid? Jeg mistet sønnen min i august i fjord, og vi har prøvd og bli gravide igjen siden det. nå fikk jeg nettopp mensen igjen, etter og ha prøvd i hele jula. skal til akkupunktør snart. Pappan min bruker en som hadde hjulpet et barnløst par med akkupunktur. de hadde vist prøvd i 17 år, også med prøverrør, men ingenting som fungerte, tre fire nål behandlinger så en liten en. jeg lurer på om det er andre som har prøvd dette med hell, jeg skal i hvert fall la meg stikke. det er ikke nok og bare ha en liten englegutt. (det er han som er avataren min, må bare skryte litt av go gutten)
Maggie74 Skrevet 17. januar 2003 #2 Skrevet 17. januar 2003 Hei! Har ikke prøvd akupunktur for barnløshet, men mot migrene. En gang hos akupunktur og jeg var migrenefri i 6-7 mndr (og jeg hadde anfall omtrent annenhver uke. Kraftige anfall!!). Nå prøver jeg å bli gravid og nå har jeg en syklus som er så på tur at du kan ikke tro det. Etter å ha vært hos gyn. skal jeg til akupunktør, det er sikkert og visst! De har utrolig masse å bidra meg, og hva har man egentlig å tape? Slik jeg ser det, overhodet ingenting! Lykke til! Maggie!
Ann Forup Skrevet 18. januar 2003 #3 Skrevet 18. januar 2003 hei lillemor har hørt om at det kan hjælpe, ved om en i maura som jeg gik til shama han er veldig flink har hans tlf nr hvis du vil ha det så send en privat besked så skal jeg finde det fram til dig *S*
Labella Skrevet 18. januar 2003 #4 Skrevet 18. januar 2003 Jeg har ikke egen erfaring med dette. Men jeg kjenner et par som slet med å bli gravide - de bestemte seg for å prøve akupunktur og ble gravide med en gang! Jeg har stor tro på at akupunktur kan hjelpe i mange tilfeller. Og skadelig er det i hvert fall ikke! Håper dere lykkes med å bli gravide snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå