Gå til innhold

Hvor bestille blomster?

stikkelsbær

Anbefalte innlegg

Tenkte å bestille blomster over nett.

Noen som har tips om en leverandør man kan stole på? Og som gjerne ikke er kjempedyr?

Så på 800blomster.no, virket bra, noen som har prøvd disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde Mester Grønn... Gikk inn på nettsiden og fant bårebukett, ringte 800-nummeret fordi jeg skulle ha sløyfe på... Kom i begravelsen og fant ingen bukett!

Det eneste positive er at jeg slapp å betale, men det var utrolig trist å sitte der og oppdage at vår aller siste hilsen ikke var med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Okei. Tenkte først på Mester Grønn, men fant ut at det ble litt rimeligere med 800blomster.no hvis jeg velger at floristen designer i de fargene man velger. Men vet ikke om sånt pleier å bli bra? Hva med Euroflorist?

Er det forresten sånn at hvite blomster betyr sorg eller kan jeg si "takk for hjelpen" med hvite blomster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Okei. Tenkte først på Mester Grønn, men fant ut at det ble litt rimeligere med 800blomster.no hvis jeg velger at floristen designer i de fargene man velger. Men vet ikke om sånt pleier å bli bra?

Åh jo, det blir kjempebra. Pleier å bruke denne

og har alltid fått mye ros for den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også prøve aiai.no, de har et ganske bra utvalg og greie priser syns jeg  :)

Jeg har brukt aiai mange ganger, de leverer punktlig, lager flotte buketter og er av de rimeligste. Har aldri hørt noe negativt om aiai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde Mester Grønn... Gikk inn på nettsiden og fant bårebukett, ringte 800-nummeret fordi jeg skulle ha sløyfe på... Kom i begravelsen og fant ingen bukett!

Det eneste positive er at jeg slapp å betale, men det var utrolig trist å sitte der og oppdage at vår aller siste hilsen ikke var med.

Uff, for en forferdelig dårlig service!! Blir både trist og samtidig forferdelig sint på dine vegne, Brunhilde :riste: ! Går ut fra at du kontaktet den såkalte "Mesteren" i ettertid; hva hadde de å si til sitt forsvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å bestille blomster over nett.

Noen som har tips om en leverandør man kan stole på? Og som gjerne ikke er kjempedyr?

Så på 800blomster.no, virket bra, noen som har prøvd disse?

Min erfaring er at det blir dyrere enn ellers. Jeg søker på tlfkatalogen i den aktuelle byen jeg skal bestille til, så ringer jeg dit direkte. Aldri gått feil. kempefornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Det var innmari kjipt. Og så finnes det ingen måte å rette ordentlig opp i det heller :(

Dette er heldigvis noe som skjer svært, svært sjelden. Har skjedd meg en gang, og da var det begravelsesbyrået som hadde mottatt blomstene fra blomsterbudet som hadde satt fram kransen i feil begravelse... Og det krevdes en god del detektivarbeid å finne ut av det. Mener jeg sendte beklagelsesblomster til både kunden og familien til avdøde i tillegg til at kunden fikk pengene sine tilbakeført. Og så lagde jeg et lite helvete for begravelsesbyrået. Håper du fikk noen slags kompensasjon fra Mester Grønn. Pleier å være veldig veldig nøye på sånt.

Når det er sagt: Vi får veldig mange positive tilbakemeldinger på ting vi sender ut, både de "ferdige pakkene", altså det du ser bilde av på nettsiden, og som vi lager ut fra beskrivelsen, og når vi får beskjed om å lage noe spesielt i den og den fargen eller til en spesiell anledning.

(Send meg gjerne en PM hvis det er noe du lurer på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en forferdelig dårlig service!! Blir både trist og samtidig forferdelig sint på dine vegne, Brunhilde :riste: ! Går ut fra at du kontaktet den såkalte "Mesteren" i ettertid; hva hadde de å si til sitt forsvar?

Som sagt så tilbakeførte de beløpet som var trukket fra mastercard, ellers ikke noe. Velger nok en annen leverandør en annen gang, ja.

Hva de sa til sitt forsvar? Beklager... og det var det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...