Gå til innhold

slanking

Gjest utlogga snasen c.

Anbefalte innlegg

Gjest utlogga snasen c.

Kjære medsøstre hjelp meg.Jeg har lagt på meg 10 kg og har blitt som mange av KG medlemer-feitblubbe.Savner den slanke kroppen jeg en gang hadde,responsen fra menn er også dårlig :sjenert: Nå blir jeg sjekket opp av somaliere og feite trailersjafører,dem vil jeg ikke ha!!!!!!Noen som har slanketips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kutt ned på godtespisinga, spis frukt og grønt,dropp colaflaska og drikk vann istedet! gå trapper istedet for heisen og gjør noe som f eks trening eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest utlågga snasen c.
Dette er da bare tull  :ler:

Dette er reel problem for mæ!Hadde aldri skrevet om dette på KG,hvis det ikke var for den vinflaska eller to :ler: jeg delte med naboen i kveld.HAR UTLEVERT MEG NU :legrine: Mange av dere på KG er jo feite,så dere forstår meg.Aj Aj Aj savner tiden da alle menn så på meg med kåtskap i blikket.Jeg viste at jeg kunne alle,åh det var tider det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utlogga snasen c.

HU ISVINGEN,du kan flire nå ja,men snart er jeg slank,snerten og snasen igjen og da bør du passe på D.DARKO, som sagt da er jeg uimotståelig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HU ISVINGEN,du kan flire nå ja,men snart er jeg slank,snerten og snasen igjen og da bør du passe på D.DARKO, som sagt da er jeg uimotståelig  :sjarmor:

:ler: Lar ham passe seg sjæl jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utlogga snasen c.

sjalu KG damer,ingen slanketips til meg,hadde ikke trodd at dere er så kjipe.Det er så tipisk KG,feite blubber med katter og fraværende liv i virkrliheten(sitter på KG døgnet rondt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utlogga snasen c.

Hah! Hu med svingen,tørr du ikke logge deg på før du slenger med leppa,gjemme seg bak gjestenick :frustrert: Det får da være grenser for hva dere smålige KG damer finner på :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære medsøstre hjelp meg.Jeg har lagt på meg 10 kg og har blitt som mange av KG medlemer-feitblubbe.Savner den slanke kroppen jeg en gang hadde,responsen fra menn er også dårlig  :sjenert: Nå blir jeg sjekket opp av somaliere og feite trailersjafører,dem vil jeg ikke ha!!!!!!Noen som har slanketips?

dytter denne opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_stine_*

Spis 5-6 måltider om dagen,masse frukt og grønnsaker,drikk vann.Godteri kan du spise i helgene(små mengder da) og beveg deg.Mosjon er meget viktig!Pass på alkohol,par glass vin i uka er ok.Ønsker deg lykke til på veien til å bli slankere og bedre menneske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...