minienthe Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 kan denne brukes sammen med pastasaus på glass ? f.eks tomatsausbaser ?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Det kan den, men personlig synes jeg ikke den gir så mye smak
Hu i Svingen Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Ja! Mye bedre enn standard kjøttdeig.
Malama Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Det kan den. Jeg bruker både kyllingkjøttdeig, svinekjøttdeig og familiedeig (som blir et helt absurd navn sett i sammenheng med de andre, den er da ikke laget av FAMILIE heller da...) om hverandre, og det går helt fint det. eneste gangene det blir lite smak er når jeg glemmer å salte litt og bruker kjøttdeig som ikke er tilsatt salt... ellers blir det godt
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 (endret) hei! Jeg lagde spagetthi og kjøttdeig i går med kyllingkjøttdeig (blanda med sann pose spaggettisaus) og syntes ikke at det var noe godt, men på en annen side har jeg laget lasagna med kyllingkjøttdeig og det var kjempegodt, så ja, den kan brukes men med sammen med andre ting, men sammen med ting som har lite smak (spaggetthien) synes jeg den ikke var god! xx (endret pga dårlig setning) Endret 22. september 2006 av Skittlejente
Malama Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Kan jo kanskje være en ide å smake litt på "kjøttsausen" før servering og krydre ekstra da, dersom det ikke smaker så mye. Særlig spagettisaus fra pose synes jeg ofte har lite smak (de fra glass er i det minste MER saus, og mer innhold i) men et dryss pepper, litt oregano eller basilikum, etc, vips så smaker det hele litt mer Men, kjøttdeig av ulike typer kan normalt sett fint brukes omhverandre. Men å smake til maten skader ikke, særlig om man har brukt andre ingrendienser enn vanlig.
Minien Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 I Taco er kyllingkjøttdeig helt konge, men prøvde i går sammen med en Dolmio saus (ekstra krydret), og det ble litt "tamt". Krydder var det nok av, men det smakte allikevel ikke så mye.
Fiol Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 I Taco er kyllingkjøttdeig helt konge, men prøvde i går sammen med en Dolmio saus (ekstra krydret), og det ble litt "tamt". Krydder var det nok av, men det smakte allikevel ikke så mye. ← Helt enig! Det er utrolig godt med kyllingkjøttdeig i taco! Har ikke prøvd det i så mye andre ting enda da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå