Gjest bente85 Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Jeg er ganske fersk på dette området. Senere idag skal jeg få tak i min første massasjestav. Har ikke brukt en sånn en før. Så noen som vil fortelle meg litt om hvordan jeg skal bruke den? Komme med noen tips?
Mrs. K Skrevet 28. september 2006 #3 Skrevet 28. september 2006 En massasjestav kan du vel bruke til å massere de steder du kunne tenke deg å bli massert eller stikke inn der du har lyst til å få noe stukket inn og kanskje bli massert litt der samtidig. Prøv deg frem Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #4 Skrevet 28. september 2006 Merkelig spørsmålsstilling. Det er vel bare en sjøl som kan finne ut hvordan et slikt sexhjelpemiddel skal brukes.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #5 Skrevet 28. september 2006 Bevege den forsiktig over klitten. Så litt inn i deg, men å holde den mot klitten er best. Pass på at det er vått. Bruk gjerne glidemiddel. Kos deg.
Gjest bente85 Skrevet 28. september 2006 #6 Skrevet 28. september 2006 Skjønner jo det da. Har tenkt til å bruke den på skjeden. Men hvor langt kan jeg føre den inn liksom? (Beklager det at det ikke er lov til å spørre om ting man lurer på da).
Gjest bente85 Skrevet 28. september 2006 #7 Skrevet 28. september 2006 Bevege den forsiktig over klitten. Så litt inn i deg, men å holde den mot klitten er best. Pass på at det er vått. Bruk gjerne glidemiddel. Kos deg. ← Ok, takk skal du ha.
Gjest snikkelora Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Litt OT, men synes vibrerende egg er bedre jeg da...
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Skjønner jo det da. Har tenkt til å bruke den på skjeden. Men hvor langt kan jeg føre den inn liksom? (Beklager det at det ikke er lov til å spørre om ting man lurer på da). ← Jeg synes det er best rundt selve åpningen og på klitoris. Men det er jo ikke forbundet med noen fare å putte den lengre inn, med mindre du har en dildo i størrelse gigantisk hest...... Kos deg, lek litt og fin ut hav som fungerer for deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå