Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Det er nå en gang slik at de aller fleste av oss menn liker at ei dame barberer seg nedentil, om det bare er rundt lepppene eller at de tar det hele bort. Noen ganger skriver enkelte at ”æsj, da ser man jo ut som ei lita jente”, men disse har neppe skjønt mye av psykologien og estetikken rundt det hele. Å si at en mann som liker at en kvinne er glattbarbert, har pedofile tendenser, er nærmest like latterlig som å påstå at en mann som liker fargen rød er hissig av natur. Like trist er det at kvinner som har store lepper går til kirurg for at de tror det er stygt, eller ”er så ubehagelig når de sykler”. Faktum er jo at fyldige lepper er noe som skiller kvinnen fra den lille jenta, og derfor er de fleste menn fascinert og tiltrukket av store lepper. Det er et verdens største paradoks og misforstått forfengelighet at jenter går hen og pumper butox inn for å få større lepper rundt munnen , og ender opp med å se kunstig ut, mens de utrolig nok søker kirurg for å minske de andre leppene. Har man store lepper der nede bør man heller være stolt av det, min påstand er at de fleste menn er svært tiltrukket av dette. Synspunkter?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 takk.....gav meg selvtillit hvertfall...
Gjest Søt Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Tro ikke du har hatt problem med kjønnsleppene dine, jeg.. det finnes tilfeller hvor noen jenter (dessverre) tar dette inngrepet for å redusere allerede helt fine lepper. Det er helt bortkastet spør du meg, og jeg kan være enig i det du sier.. Men når jeg var 16 år så dro jeg selv inn og fikk redusert leppene mine. En gutt kan synes hva han vil om kroppen min, men det er ikke grunnlaget for hvordan jeg gentlig føler meg.. De var virkelig i veien, og jeg følte meg stygg og unormal. .Hadde jeg fått muligheten til å gjøre det samme igjen, så hadde jeg gjort det- uten å tvile.. Men nå er jeg fornøyd med mine to forskjellige lepper (ikke alltid operasjon blir så bra heller Ellers syns jeg det var ålreit innlegg.. Men blir så irritert når jeg hører andre jenter/damer si at det er så unødvendig å operere seg nedentil.. tydeligvis vet ikke de hvor psykisk og fyisk ubehagelig det er.. på en måte er jeg glad for at jeg hadde det, så slapp jeg vel å ha sex så tidlig som venninene mine, og heller ventet til jeg møtte en jeg stolte på å var glad i..
Gjest Bellatrix Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Ellers syns jeg det var ålreit innlegg.. Men blir så irritert når jeg hører andre jenter/damer si at det er så unødvendig å operere seg nedentil.. tydeligvis vet ikke de hvor psykisk og fyisk ubehagelig det er.. på en måte er jeg glad for at jeg hadde det, så slapp jeg vel å ha sex så tidlig som venninene mine, og heller ventet til jeg møtte en jeg stolte på å var glad i.. ← Så du måtte operere deg for å slippe sex? Jeg klarte helt fint å ikke ha sex som tenåring uten å oprere meg nedentil.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Så du måtte operere deg for å slippe sex? Jeg klarte helt fint å ikke ha sex som tenåring uten å oprere meg nedentil. ← Tror du misforstår litt Bellatrix... Jeg tolket det slik at hun er gald for at hun hadde psykiske og fysiske problemer med kjønnsleppene sine fordi det gjorde at hun ventet med å ha sex. Det er jo faktisk det hun sier..
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Slippe sex? Er det en bra ting?
Gjest Kitten Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Tror du misforstår litt Bellatrix... Jeg tolket det slik at hun er gald for at hun hadde psykiske og fysiske problemer med kjønnsleppene sine fordi det gjorde at hun ventet med å ha sex. Det er jo faktisk det hun sier.. ← Uff, håper ungjenter klarer å komme seg unna for tidlig samleie uten slike problemer...
Gjest Søt Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 (endret) Jaha.. Det jeg mente (nå kommer det med teskje dere var: Når mine venninner og andre jenter, hadde sex på fester, i grøftekanten og andre steder, satt jeg alltid igjen. Jeg skammet meg utrolig mye over underlivet mitt.. Var 13 år når de andre begynte å ha sex.. Andre var 12 Men når jeg ble litt eldre fikk jeg meg en kjæreste. Og etter tre måneder så hadde vi fortsatt ikke hatt sex.. Men en dag så måtte jo det skje.. Er veldig glad for at det var denne personen jeg delte noe så intimt med. Det var flaut å v"vise" de frem de første gangene.. men jeg hadde ihvertfall sex med en person som jeg var glad i.. Og er redd for at hvis mine kjønnslepper hadde vært "normale" så hadde jeg vel slengt meg på bølgen ved å ha sex så ungt som 12-13 år... Altså jeg hadde nok klart å holde meg unna.. Men når man er i et miljø der venner drikker og røyker, så kan man fort bli en av dem.. Sex var også veldig populært.. Rart hvor påvirket man blir av venner, når man egentlig vet hva som er rett og galt... Sorry rotete innlegg : Her skal det pakkes, drikkes, skrives, klines samtidig Endret 22. september 2006 av Søt
Gjest Cristoph Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 jeg syns det er deilig å se ei mus uten hår. der kan jeg jo se alt. fyldige kjønnslepper? ingenting tenner meg mer. deilige fyldige kjønnslepper som jeg kune suge på å leke med. men litt hår der nede går også. selvom ei glatt mus er noe som får meg til å gå av hengslene.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 Jeg kan heller ikke helt skjønne denne greia med å barbere kjønnsleppene mindre.. Jeg har selv indre kjønnslepper som er noe lengre enn de ytre, men det ser da ikke unaturlig eller stygt ut av den grunn Det er liksom mer "voksent" eller naturlig (for meg!) at de er det, at de ikke er så små at de ikke syns.. Jeg glattbarberer meg også, og da syns det jo ikke mindre heller. Men har ikke akkurat fått noen klager Om bare alle jenter hadde innsett at det er bra med individuelle forskjeller
Gjest Norwegian Blue Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 Jeg barberer ikke alt vekk nedentil, fordi hårene gror ut veldig fort og det er skikkelig ubehagelig. Og jeg er ikke interessert i å måtte "trimme hekken" to ganger daglig. Dessuten har jeg en føflekk der nede jeg godt kan skjule Når det gjelder kjønnslepper hadde jeg også store komplekser for de i tenårene. Jeg har indre kjønnslepper som henger litt utenfor de ytre. Det kunne være ubehagelig iom at jeg drev på med ridning, pluss at jeg følte jeg var unormal. Såpass at jeg vurderte å gå til lege å spør om de kunne gjøre noe med det. Men så søkte jeg rundt på nettet, og fant ut at det var egentlig helt normalt å være sånn. Så fikk jeg en kjæreste som syntes jeg var helt topp uansett, så nå har jeg ingen problemer med det lenger.
aline Skrevet 23. september 2006 #12 Skrevet 23. september 2006 jeg er visst av de heldige som aldri engang har tenkt over størrelsen på leppene før jeg var voksen og fikk superkomplimenter fra en overlykkelig seksualpartner som bare DIGGET store lepper. Hadde aldri tenkt på størrelsen jeg.. men kjekt at menn liker det også. men, det har jo sine ulemper også da! jeg danser, og noen helger har jeg dansing i 8-10 timer i løpet av en helgedag, passer jeg ikke på å ha rett undertøy og benklær, så blir jeg faktisk sår i flere dager etterpå.... akkurat da hadde det selvsagt vært superpraktisk med små lepper som var gjemt mer inni, så ble det ikke noe friksjon, ikke noe "slitasje"... (wow for utlevering.. ) men har ihvertfall oppdaget at det så absolutt er menn som digger store lepper, like mye som det er kvinnfolk som digger store peniser. heldigvis er smaken forskjellig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå