Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Flere som har hørt denne radoireklamen på radio 1? Jeg blir rett og slett irritert! for det første oppfordrer den til lovbrudd "kanskje du vil ha 2 eller 3 koner?", og for den andre så sender de denne reklamen hele tiden til alle døgnets tider! Jeg synes virkelig synd på de foreldrene som må forklare denne reklamen til barna sine
Gjest Miss_alexandria Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Jeg synes det var teit og gikk inn på den for å se hva det var og det var altså reklame for canal digital.... teit!
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Jeg synes det var teit og gikk inn på den for å se hva det var og det var altså reklame for canal digital.... teit! ← ehm, det er en reklame for en nettside der man kan finne flere partnere?
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Nå skjønte jeg det! Jeg var inne og titta på siden nå og skjønte pent lite ja... men teit er det!! herregud for en misvisende reklame
Gjest Alive Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Vanskelig å vite hva det er reklame for ja. Og jeg slet veldig med spørsmålene fra eldstemann
Gjest Tweek Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Radio-reklame er jo alltid teite!
Gjest Miss_alexandria Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Nå skjønte jeg det! Jeg var inne og titta på siden nå og skjønte pent lite ja... men teit er det!! herregud for en misvisende reklame ← Ble du skuffet?
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Ble du skuffet? ← Ikke akkurat Den går forøvrig ikke på radioen lengre så det er mulig det er flere som har reagert..
TheHairyToothfairy Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Søren, jeg som trodde jeg endelig hadde funnet likesinnede! KIDDING!
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 Radioreklamer generelt er håpløse. Snakk om å tro at alle som hører på er komplette idioter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå