Gå til innhold

dameklær

Gjest Gjest_bente_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_bente_*
Skrevet

hei

jeg bruker dameklær som en terapi for at jeg har det bra. jeg trives best som jente og har mange happining med å være ute som dame i det sosiale liv. hvorfor skal jeg ikke fortsette med det når det gir meg mye? Men det er enkelte som gir negativ tilbakemelding på at de ikke liker det, spesielt jenter. Føler dere at vi transer tråkker dere på "tærne"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det i alle fall, men fordommer finnes jo overalt.

Skrevet

Kan ikke skjønne at enkelte skulle føle at transer "tråkker dem på tærne". Folk som kommenterer er ikke verdt å høre på, men det er selvsagt lettere sagt enn gjort. Håper ikke du gir deg på grunn av andres fordommer. Har du ellers en omgangskrets som støtter deg?

Skrevet

Hvorfor skulle du ikke fortsette med det? Jeg kan ikke helt forstå hvorfor noen skulle føle seg støtt av det! Du har det bra med det og det skader jo ingen. At noen kommenterer det, må du vel nesten bare leve med, men du får forsøke å tenke at det er de som er dumme og uvitende, ikke du!

Skrevet
hei

jeg bruker dameklær som en terapi for at jeg har det bra. jeg trives best som jente og har mange happining med å være ute som dame i det sosiale liv. hvorfor skal jeg ikke fortsette med det når det gir meg mye? Men det er enkelte som gir negativ tilbakemelding på at de ikke liker det, spesielt jenter. Føler dere at vi transer tråkker dere på "tærne"?

Gjør ikke meg noe. Men jeg kunne ikke ha tent på/blitt forelsket i en transemann. Gjør noe med tenningen min... Bortsett fra det er det ette fett for meg hvordan folk liker å kle seg!

Skrevet
hei

Jeg synes du skal fortsette med det når du føler deg så vel som du sier du gjør:)

OG uansett hvor du går og uansett hva du gjør/sier så det vil bestandig være noen som har noe å si om deg eller det du gjør/sier. Så ikke la disse menneskene ødelegge noe du synes gir deg mye!!:)

Jeg har lest at vi mennesker rakker med på andre for å få oss sjøl til å føle oss bedre! Tenk på det neste gang noen sier noe!! Kanskje de bare er misunnelige på at du TØRR å gjøre det du liker!:)

Gjest Gjest_bente_*
Skrevet
Kan ikke skjønne at enkelte skulle føle at transer "tråkker dem på tærne". Folk som kommenterer er ikke verdt å høre på, men det er selvsagt lettere sagt enn gjort. Håper ikke du gir deg på grunn av andres fordommer. Har du ellers en omgangskrets som støtter deg?

fint at dere iallfall har de holdningene dere uttrykker!

ellers har jeg forståelse for de som opplever det vanskelig å forstå meg når de oppdager at jeg ikke er ordentlig dame, men noen ganger blir disse raksjonene veldig sterke og nærmest fiendlige. det bekymrer meg og var bakgrunnen for å ta dette opp.

Ellers har jeg en fin omgangskrets som fullt ut aksepterer meg som dame, heldigvis!

Skrevet
fint at dere iallfall har de holdningene dere uttrykker!

ellers har jeg forståelse for de som opplever det vanskelig å forstå meg når de oppdager at jeg ikke er ordentlig dame, men noen ganger blir disse raksjonene veldig sterke og nærmest fiendlige. det bekymrer meg og var bakgrunnen for å ta dette opp.

Ellers har jeg en fin omgangskrets som fullt ut aksepterer meg som dame, heldigvis!

Det kommer vel litt an på situasjonen?? Hvis en gutt sjekker deg opp og får deg med seg hjem fordi han tror du er dame, oxo oppdager han at du har snurrebass. Da kan jeg forstå at noen blir sinte ;P

Ellers ikke ;D

Skrevet

Det er frekt og helt uhørt å gå frem på den måten, jeg gjør det aldri.

Det kommer vel litt an på situasjonen?? Hvis en gutt sjekker deg opp og får deg med seg hjem fordi han tror du er dame, oxo oppdager han at du har snurrebass. Da kan jeg forstå at noen blir sinte ;P

Ellers ikke ;D

Gjest Kjolegutt
Skrevet

Hei

Skal til nærmeste by og se om jeg finner meg en fin kjole. Håper julebordkjolene har kommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...