Tulla2 Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Ha lest her inne om alle god-ordene denne mascaraen har fått Så jeg kjøpte meg en slik. Mascaraen er super den, men etter et par dager begynte det å svi i øynene. Prøvde et par dager til, men i dag lot jeg vær og øynene har vært som før. Noen som vet om alternativ til denne mascaraen - (og da helst ikke lancome, har reagert på andre produkter derfra også)?????
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Kanskje Helena Rubinstein Lash Queen kan passe?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Jeg er veldig fornøyd med YSL's volummascara "faux cils" (sorry, kan ikke fransk!) Liker denne bedre enn Lancomes hypnose. Og så er jeg nysgjerrig på Vincent Longos mascara, den har fått veldig bra kritikker. Men tror ikke den selges i Norge?
Gjest Kanelia Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Hypnose er min favoritt, men YSL "Effect faux cils" og Diorshow mascara er også veldig bra. Anbefaler deg å prøve en av de to.
Aiv Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Men viss du svir i øynene så er kanskje ikke YSL-en sin maskara noe bedre.. Den lukter tross alt parfyme... Litt merkelig når det faktisk bare er en maskara
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Men viss du svir i øynene så er kanskje ikke YSL-en sin maskara noe bedre.. Den lukter tross alt parfyme... Litt merkelig når det faktisk bare er en maskara ← Nå til dags skal man lukte godt fra øynene også.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Jeg er veldig fornøyd med Lash Queen fra Helena Rubenstein! Har prøvd maaange andre maskaraer, men liker denne best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå