Gå til innhold

Finnes det alternativ til Lancome Hypnose (mascara

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha lest her inne om alle god-ordene denne mascaraen har fått :)

Så jeg kjøpte meg en slik. Mascaraen er super den, men etter et par dager begynte det å svi i øynene. Prøvde et par dager til, men i dag lot jeg vær og øynene har vært som før.

Noen som vet om alternativ til denne mascaraen - (og da helst ikke lancome, har reagert på andre produkter derfra også)????? :sjenert::sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje Helena Rubinstein Lash Queen kan passe?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med YSL's volummascara "faux cils" (sorry, kan ikke fransk!) Liker denne bedre enn Lancomes hypnose. Og så er jeg nysgjerrig på Vincent Longos mascara, den har fått veldig bra kritikker. Men tror ikke den selges i Norge?

Skrevet

Hypnose er min favoritt, men YSL "Effect faux cils" og Diorshow mascara er også veldig bra. Anbefaler deg å prøve en av de to.

Skrevet

Men viss du svir i øynene så er kanskje ikke YSL-en sin maskara noe bedre.. Den lukter tross alt parfyme... Litt merkelig når det faktisk bare er en maskara :)

Skrevet
Men viss du svir i øynene så er kanskje ikke YSL-en sin maskara noe bedre.. Den lukter tross alt parfyme... Litt merkelig når det faktisk bare er en maskara :)

Nå til dags skal man lukte godt fra øynene også. ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Lash Queen fra Helena Rubenstein! Har prøvd maaange andre maskaraer, men liker denne best! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...