Fiol Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Ok, siden det er så utrolig mange poster om jenter som er ulykkelige i forhold, så tenkte jeg å lage en poll så vi kan se hvordan det ligger ann. Er du lykkelig, ulykkelig, eller sånn midt på treet i forholdet ditt? Skriv gjerne hvorfor du har valgt det du har svart også..
LittlePrincess Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Eg er lykkelig! Hadde eg ikkje vore det hadde eg ikkje hatt nokon grunn til å vore i forholdet.....
Arkana Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Jeg er veldig lykkelig. Som LittlePrincess hadde jeg ikke vært i forholdet hvis jeg ikke var det.
Gjest Gjest_Maren_* Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Noen ganger lykkelig - andre ganger ikke så lykkelig. Tror ikke på dem som sier de er lykkelige bestandig - de snakker ikke sant.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 For det meste lykkelig,men av og til usikker pga det vi har vært gjennom det siste halve året.
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg er lykkelig. Vi har gått igjennom en del i det siste, men forhåpentligvis er vi over det nå. Endret 22. september 2006 av Mystisk
Gjest Bare innom Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Jeg har det veldig bra i mitt forhold, og har ingenting å klage over. Jeg føler meg elsket, respektert, attraktiv og verdsatt... hva mer kan en ønske fra sin partner?
Malama Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Jeg er lykkelig i mitt forhold. Det vil ikke si ar jeg er "lykkelig bestandig", slik denne gjesten sier at de som sier det lyver... Jeg er lykkelig i mitt forhold, det er jeg. Men, det vil jo ikke si det samme som at/vi ikke kan ha dager som er tyngre enn andre. Det er dog ikke pga forholdet de er tyngre. Om jeg ikke hadde følt at forholdet gjorde meg lykkeligere enn ejg ville vært uten, om ikke forholdet var en berikelse i mitt liv, ja da hadde jeg ikke sett noen grunn til å bli i forholdet. Jeg er relativt nyforlova og planlegger bryllup, det ville jeg ikke gjort om jeg ikke var lykkelig i forholdet. Jeg elsker ham, og han elsker meg. Vi er der for hverandre, hjelper og støtter så godt vi kan når det trengs, deler gleder og sorger.
Ann Mari Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Jeg er lykkelig i mitt forhold - men at det svinger litt, jepp - ellers hadde det vel blitt litt kjedelig til tider. Jeg trives i mitt ekteskap, alle ingrediensene er tilstede; kjærlighet, respekt omtanke og frihet under ansvar
lillesky Skrevet 22. september 2006 #10 Skrevet 22. september 2006 Lykkelig. Som de andre sier; jeg ville ikke ha blitt i forholdet hvis jeg var ulykkelig.
Pepita Skrevet 22. september 2006 #11 Skrevet 22. september 2006 Lykkelig. Som de andre sier; jeg ville ikke ha blitt i forholdet hvis jeg var ulykkelig. ←
Gjest squeeky Skrevet 22. september 2006 #12 Skrevet 22. september 2006 Jeg er faktisk ufattelig lykkelig Har en knall kjekk samboer som tar godt vare på meg. Han er oppfinnsom(har overrasket meg med både London og Paris turer), vi har et flott hjem, god økonomi...nei, livet er jammen med utrolig bra!!!
Fiol Skrevet 22. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 22. september 2006 Bra det er så mange som er lykkelige. Er enig med at jeg heller ikke ville vært i et forhold om jeg hadde vært ulykkelig, men det er mange som ikke har gode forhold forde.. Men stå på jenter =) ikke la menn tråkke på dere!
Gjest Tweek Skrevet 22. september 2006 #14 Skrevet 22. september 2006 Jeg er lykkelig Vi har hatt våre krangler, men vi blir alltid venner igjen, og elsker hverandre mye mer
Gjest Gjest_Dina_* Skrevet 23. september 2006 #15 Skrevet 23. september 2006 Er ikke lykkelig...var mer lykkelig som singel. Men er ikke direkte ulykkelig heller. Jeg vurderer å bryte ut fordi forholdet ikke gir meg så mye.
Den Gale Professor Skrevet 23. september 2006 #16 Skrevet 23. september 2006 Jeg er veldig lykkelig. Som LittlePrincess hadde jeg ikke vært i forholdet hvis jeg ikke var det. ← Dere har vel ikke barn da. DGP
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2006 #17 Skrevet 23. september 2006 Jeg syntes forholdet vårt er veldig bra. Vi har våre hverdagsproblemer sånn innimellom som de fleste andre, men jeg er absolutt der jeg vil være. Stabilt, trygt og fremdeles med masse hverdagsflørt selv etter mange år sammen. Men lykkelig er et rart ord å beskrive forholdet med. Lykke for meg er disse små intense blaffene som plutselig bare er der. Som når jeg har lyst til å knusekose mannen en helt vanlig onsdagsmorgen - eller når jeg har gått lang tur og endelig er på toppen av en fjelltopp. Da er jeg lykkelig, dvs det er da jeg kjenner følelsen av lykke.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. september 2006 #18 Skrevet 23. september 2006 Jeg er lykkelig i mitt ekteskap, ja, men alt er ikke en eneste stor lykke hele tiden. Tror ikke det er noe unormalt eller galt i å ha det sånn.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #19 Skrevet 23. september 2006 Jeg tror ikke at eviglange forhold er lykkelige og harmoniske konstant. Men jeg tror at ulykkelige forhold kan reddes hvis man har is i magen.
pusla Skrevet 23. september 2006 #20 Skrevet 23. september 2006 Veldig lykkelig . Vi har ikke hatt noen dårlige perioder i forholdet enda og jeg synes bare det blir bedre og bedre. Men vi har bare vært sammen et drøyt år da, så nedturene vil helt sikkert komme etterhvert hos oss også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå