Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

viste ikke helt hvbor jeg skulle poste dette, men tar det her siden vennskap er en realsjon og!

hvordan viser dere vennene deres at dere setter pris på de? gjør dere noen gang noe fint for dem? utenom å kanskje si at du er glad i dem?=)

bare lurer, koselig spm!

klem meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en spesiel det er snakk om eller bare generelt?

Skrevet

generelt.. de "vanlige" daglige vennene du omgås og snakker med. viser du noen gang at du stter pris på de? i tilfelle hvordan? kosli å høre hva folk gjør for å gjøre venner glade!=)

Skrevet

Da er det lettere å tenke etter hva venner har gjort mot meg/deg sikkert. Det vanligste er vel å si at man setter pris på de, gi de en klem og vise at man bryr seg. Det beste er når noen viser at de bryr seg om meg og vil være der å støtte når jeg trenger det eller de tror jeg trenger det.

Skrevet
hei:)

viste ikke helt hvbor jeg skulle poste dette, men tar det her siden vennskap er en realsjon og!

hvordan viser dere vennene deres at dere setter pris på de? gjør dere noen gang noe fint for dem? utenom å kanskje si at du er glad i dem?=)

bare lurer, koselig spm!

klem meg!

Hei!

Jeg er i en sånn situasjon nå, hvor jeg gjerne vil gjøre noe fint for en person jeg liker veldig godt. Forelsket t.o.m. ;) Men jeg forstår hva du mener alikevel. Og bare fordi man er forelsket, så betyr vel ikke det at man ikke kan se "vennen" i den man er forelsket i heller? Vel.. Jeg gjøre iallefall det - derfor svarer jeg på denne :)

Har ikke noe godt svar til deg egentlig, for jeg går rundt og lurer på hvordan jeg skal vise at jeg setter stor pris på denne personen selv. Jeg prøver så godt jeg kan i form av ord, da ord er den beste kontakten vi har akkurat nå. Håper selvsagt det vil kunne endre seg, men inntill videre iallefall :)

Den jeg tenker på går på skole nå f.eks. og jeg har kjempelyst til å gjøre noe fint i denne sammenhengen også. Har tilbudt noe, men får høfflige svar tilbake om at det ikke er noe akkurat nå. Men takk alikevel :) Og det er jo ok :)

Men det hjelper liksom ikke. Jeg har en trang til å gjøre noe fint for denne personen, og du vet kansje hvordan det er? Når man liker noen veldig godt, så vil man bare gjøre alt mulig fint for denne personen - hele tiden! :ler: Det ville gjøre meg skikkelig glad å hjelpe til eller annet. Jeg vil at denne personen skal ha det så bra som det bare er mulig å få det, om du forstår :) Det gjør du nok.

Hm. Det er en annerledes, ny og spesiel følelse dette her. Nå føles det som om det aldri vil ta slutt og at jeg lett kunne bruke resten av livet på å gjøre den andre lykkelig :) Hvordan kan man unngå å håpe på noe slikt?

Alikevel er det desverre ikke opp til meg.. Alt man kan gjøre er å lukke øynene og håpe. Man kan liksom gå rundt å rope så høyt som det bare går ann, men om den man roper til hører eller ikke - det er en annen sak :)

Oj.. Dette besvarte vel ingen ting av hva du lurte på alikevel? Sorry..

Beste rådet jeg kan gi, er et løfte jeg har gitt meg selv (iallefall når det gjelder denne personen for min del).. At jeg aldri skal være redd for å si det som det er, og fortelle så ofte jeg bare kan, hvor fantastisk * er :)

Fint forum dette her!

Skrevet

å, så kos å lese innlegget ditt.. du virker så lykkelig forelsket i han:)

ble glad av å lese det!

Skrevet

Jeg har en venninne som ikke har så veldig god råd. Kjøper gjerne med en liten ting som jeg vet er "helt henne", eller tar med en kake på besøk. Det blir verdsatt og gleden er like stor begge veier!

Skrevet
å, så kos å lese innlegget ditt.. du virker så lykkelig forelsket i han:)

ble glad av å lese det!

Tusen takk :)

Jeg er en han, og hun gjør meg lykkelig på måter jeg ikke kan beskrive med ord..

Ble glad selv jeg :) Skulle ønske jeg kunne gå og legge meg inntill henne akkurat nå. Våkne og se henne ligge der. Det måtte være himmelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...