Gå til innhold

Ikke bare lager Bon Jovi ræva musikk,

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg "velsignet" med en spinninginstruktør som fant det for godt å plutselig spille Bon Jovi med Always når vi skulle kjøre tempo. :overrasket: Jaja. Jeg ble sittende på min sykkel og så på videoen mens tankene kvernet. Har sett videoen før, og de samme tankene poppet ut av mitt hode da.

Mann er utro, dame hevner seg mot mann ved å være utro tilbake. Mannen kommer og de klemmer, det ser med andre ord ut som hun tilgir ham. Men så ser han at kunstneren som dama var utro med har malt et portrett av henne (som dessuten var jævlig stygt), og dermed klikker han helt og ødelegger masse inventar. Dama stikker, og etter dette brenner mannen ned hele leiligheten til kunstneren.

Jeg tipper han klikka på grunn av det fæle maleriet.

Men ok, hva er moralen her? Eller budskapet? Eller noe?

Hilsen verdens største Bon Jovi-hater.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Ikke mal et portrett av dama til noen for da brenner de ned leiligheten din? :ler:

Skrevet

Jeg har vært Bon Jovi-fan i mange, mange år. Musikken deres er ment å være underholdende, kjekk rockemusikk, ingenting mer. Jeg tror ikke det er meningen at man skal legge for mye i deres musikkvideoer, eller andre bands musikkvideoer, for den saks skyld. Spesielt ikke i pop og rock-sjangeren. :)

Skrevet

Jeg tror virkelig det er meningen.

Skrevet
Lager Bon Jovi musikk?

Nei.

Skrevet
Jeg digger Bon Jovi jeg  :sjarmor:

Kondolerer.

;)

Skrevet

jeg elsker bon jovi................ han er en av mine store favoritter ....

en musikkvideo spiller egentlig ingen rolle.........hva med musikkvideoer til andre? tipper dere finner flere som dere ikke er fornøyd med der......

Skrevet
jeg elsker bon jovi................ han er en av mine store favoritter ....

en musikkvideo spiller egentlig ingen rolle.........hva med musikkvideoer til andre? tipper dere finner flere som dere ikke er fornøyd med der......

1. Bon Jovi er en gruppe.

2. De fleste musikkvideoer som forteller en historie, pleier å være mye bedre enn det skvipet "Always" leverer.

3. Hadde bare musikken vært bra, så hadde jeg ikke brydd meg om videoen. men rævmusikk + rævvideo = ræv.

Skrevet

Er jeg teit i dag?

Eh, ja.

Skrevet
For et sykt, sykt musikkvalg til spinning!!

Eh, velkommen til min treningsverden.

Det går i tyggispop, rolige ballader, Olivia Newton-John, Abba, Village People og Westlife.

Om ikke dørstokkmila er tung nok i utgangspunktet, så blir den iallfall det med tanke på musikken som blir spilt under treningene.. :tristbla:

Skrevet

Hvilket treningssenter er det?

De fleste har vel ferdige cder som instruktørene må bruke. Går jo an å klage.

Skrevet
Hvilket treningssenter er det?

De fleste har vel ferdige cder som instruktørene må bruke. Går jo an å klage.

Et kjedeuavhengig treningssenter her jeg bor.. Det virker som om instruktørene velger musikken selv, og de tar altfor mye hensyn til

a) De over 40

b) De under 20

Når de en sjelden gang spiller rock, så er det enten puddelrock eller noe amerikansk dritt. Ikke snakk om å spille kvalitetsrock.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...