Gå til innhold

Benkeplate "Personlig" i mørk treimitasjon Ikea

Anbefalte innlegg

Skrevet

de har den ikke i katalogen eller på nettet, men så den på ikea...

Vil gjerne høre om noen har den og om dere er fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvaliteten er lik på alle Personlig-laminatbenkeplater. Vi har en med avrundet kant og er fornøyde, men annen farge.

Skrevet
Kvaliteten er lik på alle Personlig-laminatbenkeplater. Vi har en med avrundet kant og er fornøyde, men annen farge.

Hvor lenge har dere hatt den? Tåler den greit vann osv?

Skrevet

Har hatt laminatbenkeplate fra ikea før, og den ble skadet bare av en kniv som glapp. (Etter dette var det et dypt hakk i platen som ikke lot seg skjule.)

Byttet hele kjøkkenet etter en stund, og kjøpte da heltre benkeplate på ikea. Med en god olje er denne kjempefin, og tåler MYE mer!

Skrevet

Vi skal også ha i heltre! Selv om det er litt mer stress, fordi man må olje den.

Skrevet
Vi skal også ha i heltre! Selv om det er litt mer stress, fordi man må olje den.

Synes det er mindre stress å olje en gang i halvåret/året enn å bekymre meg for enhver ripe/hakk som kanskje kan komme i platen.

Men det er nå meg.... :sjenert:

Skrevet
Har hatt laminatbenkeplate fra ikea før, og den ble skadet bare av en kniv som glapp. (Etter dette var det et dypt hakk i platen som ikke lot seg skjule.)

Byttet hele kjøkkenet etter en stund, og kjøpte da heltre benkeplate på ikea. Med en god olje er denne kjempefin, og tåler MYE mer!

Men hvilken laminatbenkeplate hadde du?

Vil tro det er stor forskjell på Prägel, Numerär og Personlig...

Skrevet
Men hvilken laminatbenkeplate hadde du?

Vil tro det er stor forskjell på Prägel, Numerär og Personlig...

Ingen anelse... Sikkert den blilligste. (Den var der da jeg flyttet inn, men var helt ny da.)

Sikkert forskjell på dem, og du får kanskje noe bedre hvis du betaler mer, men jeg ble veldig skeptisk til laminat etterpå.

Skrevet

Kan man olje den mørk?

Skrevet

Mener det finnes olje med iblandede mørke pigmenter. (Men nå har ikke jeg lett etter det.)

Anbefaler liberon-serien. De har den på maxbo.

(Og der kan de som regel det de selger, så det skader vel ikke å stikke innom og spørre. )

Treet mørkner forøvrig litt av oljen uansett, men du ønsker vel en såpass endring at det bør være pigmenter i oljen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...