Gå til innhold

Hvordan tolke dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Miserabel
Skrevet

Jeg har hatt et forhold til en gift mann i snart to år. Skal ikke gå så mye i detaljer om hvor vondt det er og har vært til tider. Jeg har i det siste sagt ganske klart i fra at dette ikke kan fortsette lenger, at han må komme seg ut. Han sliter med å klare å gå, mye pga dårlig samvittighet, men jeg tror det er mest feighet. Han er redd for å bli alene etterpå, at jeg skal gå fra han (han er en god del aldre enn meg), at ungene hans skal mislike han. Som sagt har jeg i det siste lagt ganske mye mer press på han enn før. Sier det mye oftere enn før blant annet og bare spurt han hvordan han synes det er om vi bryter kontaken helt osv. At jeg ønsker meg til bursdagen (om et par uker) at han skal ha kommet så langt at han har sagt til henne at han vil flytte. Sånne type ting. Han har hele tiden i disse nærmere to årene, hatt fullstendig panikk for at noen skal finne ut om oss.

I dag snakket vi litt i telefonen. Og jeg husker ikke helt hvordan vi kom inn på det, men da sa han plutselig at det ikke gjorde noe for han om jeg fortalte om han til venninnene mine. Vil du ikke synes at det er ubehagelig når du har gått da, at de vet det om deg. Nei, sa han da. Hva med familien min da, hva synes du om at jeg forteller det til de. Det er kanskje litt verre sa han. Mest for deg, sa han.

Så sitter jeg her og tenker (tenker sikkert altfor mye) og lurer på hva han egentlig mente med dette. Er det bare for at jeg skal føle at jeg "får" noe av han og slutte å mase på han. Eller er dette et tegn på at det kanskje er i ferd med å løsne og at han kanskje er klar for å gå fra sin kone og til meg? Noen som har lyst til å hjelpe meg å tolke...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil ha hele mannen og han har akkurat gitt deg lillefingern! Etter to år burde du slutte å tolke lillefingern og heller dannet deg et bilde av hele mannen!

Forøvrig går det ti på dusinet av slike innlegg på KG nå om dagen så kanskje du kunne finne inspirasjon til å finne tilbake til deg selv i noen av dem!

Skrevet

Jeg tipper han sa det for at du skal slutte å mase. Når du "får lov" å si det til venninnene dine, så skal du være fornøyd for en stund.

Han kjøper seg tid for nå kan du diskutere med venninnene dine om dette er et steg der han er på vei mot deg. :ler:

Gjest Miserabel
Skrevet

Ja, dere har vel rett, men synes kanskje ikke at det var noe å le av :tristbla:

Gjest Miserabel
Skrevet

Nå har han ombestemt seg, så da var vel det svaret...

Skrevet

Igår kl 20.49 startet du innlegget.

Igår kl 22.24 sier du at svarene du har fått er rett.

Igår kl 22.27 sier du at han har ombestemt seg.

Her går det unna gitt...

Kom deg vekk fra denne mannen!!!!!!!!!!! :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...