Gjest Purple Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Hva synes dere om disse støvlettene? Eller disse? Syns de siste så penest ut fra siden, men de hadde så bred tå. Jeg likte ikke den så godt. Evt disse, men jeg likte ikke tåa helt på dem heller, pluss at de var litt høye (jeg er 176, så jeg blir så fryktelig høy...) Tror jeg heller mot de første. Hva mener dere?
Gjest Purple Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 To stk som stemmer for de jeg likte best! Det må jo bety at det er dem jeg skal ha.
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Jeg likte også de første best, på grunn av at jeg fant de mest klassiske og feminine. (Uten at jeg vet noe om det er det du egentlig er ute etter )
Gjest Gjest1 Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Jeg likte også de første best, på grunn av at jeg fant de mest klassiske og feminine. (Uten at jeg vet noe om det er det du egentlig er ute etter ) ← Jeg og
Gjest Purple Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Jeg likte også de første best, på grunn av at jeg fant de mest klassiske og feminine. (Uten at jeg vet noe om det er det du egentlig er ute etter ) ← Det er klassiske og feminine støvletter jeg vil ha Hvis jeg først skal ta meg bryet med å bestille derfra (det blir jo litt penger tilsammen, med toll og porto), så vil jeg ha noen jeg kan bruke lenge.
Kykkelikokos Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Jeg synes de siste var penest. Synes det er pent med litt "tynne" hæler.
Kykkelikokos Skrevet 22. september 2006 #11 Skrevet 22. september 2006 De første var litt mer "modne" mens de siste ser jeg på som mest sexy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå