Gå til innhold

Tror dere denne øyenskyggekosten er god?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte denne øyeskyggekosten i fra purelux nå.

Noen som har en formening om disse er gode til å legge skygge med?

Litt annet enn hva jeg er vant med (svamp). :)

Ser jo at lignende koster koster bort i mot 200 kr i parfymeriene, men denne koster jo kun $6.

http://www.pureluxecosmetics.com/wst_page11.html

Det er den nederste på siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tvilsomt. den koster jo ingenting. purelux farer med fanteri.

Skrevet

Hadde nok heller satset på bodyshop el, men det har mer med standpunktet jeg har i pelssaken enn at jeg har noen formening om pureluxkosten er god/dårlig.

Så når BS kosten er både god og pelsfri endte jeg med den :)

Gjest *Agnetha*
Skrevet
Hadde nok heller satset på bodyshop el, men det har mer med standpunktet jeg har i pelssaken enn at jeg har noen formening om pureluxkosten er god/dårlig.

Så når BS kosten er både god og pelsfri endte jeg med den :)

Hvem bryr seg om ekte hår eller ikke?

Skrevet
Hvem bryr seg om ekte hår eller ikke?

Jeg. Hva du gjør er opp til deg.

Skrevet

hmm.. jeg synes det funket dårlig med body shop sine koster når jeg skulle ta pureluxe sine øyenskygger på.. Kanskje det bare er jeg som gjør noe feil da?!?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
hmm.. jeg synes det funket dårlig med body shop sine koster når jeg skulle ta pureluxe sine øyenskygger på.. Kanskje det bare er jeg som gjør noe feil da?!?

Jeg får ikke til å legge pureluxe sine øyenskygger uansett hvilken kost jeg bruker. Det ryr og legger seg under øynene og på kinnbena uansett hva jeg bruker.

Skrevet
Jeg får ikke til å legge pureluxe sine øyenskygger uansett hvilken kost jeg bruker. Det ryr og legger seg under øynene og på kinnbena uansett hva jeg bruker.

Signerer. Øyenskyggene derfra er no' dritt.

Skrevet

trådstarter spurte ik om øyeskyggene men om kosten.

tror den er helt grei jeg.

Skrevet

Ifølge de jeg har snakket med, er naturhårskoster det beste å bruke til mineralsminke. Jeg har ingen aning om hvorfor, men har akkurat kjøpt en naturhårskost til øyenskygge hos Make Up Store, og jeg har også en foundationpensel fra GloMinerals, også naturhår. De er litt grovere enn børstene fra Body Shop, og holder vel bedre på produktet, eller noe slikt.

Men jeg skjønner dem som har problemer med naturhår, også. Penselen fra Pure Luxe så forresten bra ut i mine øyne.

Skrevet

Beklager min ignoranse, for jeg aner virkelig ikke hva Purelux er for noe. Får vel google etterpå... :sjenert:

MAC og Shu Uemura har de beste kostene synes jeg, men de er jo ikke nødvendigvis lette å finne.

Skrevet
Penselen fra Pure Luxe så forresten bra ut i mine øyne.

Vet du om den er laget av naturhår? :)

Skrevet
Vet du om den er laget av naturhår? :)

Hadde den vært laget av naturhår, så hadde den vært mange ganger dyrere. Så den er nok laget av syntetisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...