Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan kommer prøvene fra pureluxe? I ørsmå krukker?

og frakten ligger sånn ca. på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står på siden.

01 - 9.99 $2.50

10.00 - 49.99 $5.00

50.00 - 99.99 $8.00

100.00 - 199.99 $10.00

200.00 - up $15.00

Bestilte meg nettopp noen øyenskygger, en kost, noen rouge, shimmer og noe mer (husker ikke alt). Jeg betalte i hvertfall $5 for forsendelsen.

Har hørt at prøvene er like store som en spiseskje? Tror det var det det var ja. :)

Skrevet

De kommer i små plastkrukker med skrulokk, merket med navn i bunnen. Da jeg bestilte prøver for ca. 200 kr, dvs over tjue prøver, kom frakten på ca. 5 dollar.

Skrevet

Har hørt at prøvene er like store som en spiseskje? Tror det var det det var ja. :)

Njei, det står vel hhv. 1/8 og 1/4 spiseskje, om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Takker :) Tror jeg må bestille meg en del prøver!

Tenkte egentlig på nye øyeskygger, men må prøve foundation og. Bruker 2.3 (medium beige) til ID. Noen som erfaring hva dette tilsvarer hos PueLuxe. Mener å ha lest dette tidligere på forumet, men finner det dessverre ike nå..... Og har Purelux noe tilsvarende Mineral Vail som ID har???

Skrevet
Takker :) Tror jeg må bestille meg en del prøver!

Tenkte egentlig på nye øyeskygger, men må prøve foundation og. Bruker 2.3 (medium beige) til ID. Noen som erfaring hva dette tilsvarer hos PueLuxe. Mener å ha lest dette tidligere på forumet, men finner det dessverre ike nå..... Og har Purelux noe tilsvarende Mineral Vail som ID har???

Lurer jeg også på.

Og er det virkelig gode ingredienser i purelux sine foundationer?

Kan det sammenlignes med Glominerals eller B.E?

Skrevet

kjøpte en hel del :) håper jeg blir fornøyd.

bestilte en rekke foundations, så finner jeg ut hvilken som passer best. de var jo så billige!

Skrevet

Jeg brukte 2,3 hos id.bruker warn honey i pure lux.

Prøv også autum og maize.de ligger også i den samme nyanse.

Skrevet
Lurer jeg også på.

Og er det virkelig gode ingredienser i purelux sine foundationer?

Kan det sammenlignes med Glominerals eller B.E?

ID har en ingrediens i sin sminke som mange reagerer på(heter noe bixlyth...?), og den er ikke i Purelux sin sminke. Jeg går virkelig god for Purelux, har rett og slett funnet den beste foundation og rouge for min hud, kommer ikke til å bytte. Prøvene er store nok til at du får testet ut skikkelig :)

Skrevet (endret)
ID har en ingrediens i sin sminke som mange reagerer på(heter noe bixlyth...?), og den er ikke i Purelux sin sminke. Jeg går virkelig god for Purelux, har rett og slett funnet den beste foundation og rouge for min hud, kommer ikke til å bytte. Prøvene er store nok til at du får testet ut skikkelig :)

Den ingrediensen heter bismuth oxychloride, og kan forårsake kløe og rød hud hos enkelte.

Endret av Elphaba
Skrevet

dere må våkne. purelux inneholder ingen gode og sunne ingredienser.

hele siden er humbug. virker som om det er en dame på bygda i usa eller noke som berre sitter der og lager ting hjemme på kjøkkenet.

også denne eraseren då. den er proppa med silikon. hjelper ikke huden noke.

Skrevet

Hvorfor så negativ?

Hvis du mener du har bakgrunn for slike sterke meninger kan du jo utdype litt grundigere!

Skrevet

Pure Luxe er i hvertfall det merket som får aller best mottakelse av alle mineral make up-merker, av en eller annen grunn. Mineralsminke KAN man faktisk mikse selv på kjøkkenet, med litt kunnskap og riktige ingredienser, men jeg ville ikke prøvd det selv. Allikevel kan slike hjemmelagede produkter bli vel så bra som produkter fra de store, etablerte merkene som bruker masse penger på annonsering.

Gjesten har kanskje en eller annen skjult agenda?

Skrevet

hele siden er humbug. virker som om det er en dame på bygda i usa eller noke som berre sitter der og lager ting hjemme på kjøkkenet.

Er du her igjen..snurpe? ;)

Skrevet

Hvorfor har jeg da hatt så god effekt av det? Jeg har nå brukt Purelux i over et halvt år, og er veldig fornøyd. Kunne ikke tenke meg å gå tilbake til HR, Chanel og Clinique når det gjelder foundation. Huden min er mye bedre nå enn den var da jeg brukte tradisjonell sminke. Purelux inneholder vel stort sett det samme som ID og lignende merker som koster mye mer og som selges eksklusivt i hudpleiesalonger. At produksjonen skulle være uhygienisk har jeg heller ikke noe tro på. Hun må jo tross alt ta opp kampen med store merker, og da bør slike enkle ting som hygiene være på plass i hvert fall. Det eneste som er uhygienisk med disse produktene er hvis man er sløv med å vaske kostene hjemme.

Når det gjelder eraseren så er den basert på silikon. Dette står klart på sidene (eraser). Jeg syns den har en tendens til å tette porene, så jeg bruker den bare av og til. Men eraser powder er fantastisk!

Skrevet

PureLux er ikke min favoritt når det gjelder mineralsminke (men jeg liker dem godt) MEN:

At det skal være uhygenisk og humbug kun fordi det opprinnelig var en hjemmebasert kvinnebedrift (og kanskje er det enda) er bare tull. Mineraler danker ut tradisjonell sminke på hygiene uansett hvordan du snur og vender på det - varer i årevis og ingen av ingrediensene går ut på dato - flytende foundation er jo rene bakteriebomba i forhold.

Små kvinnedrevne bedrifter får også mine penger, i større hauger og mye oftere enn multigigakosmoglobapengelgjengen :-)

Skrevet (endret)
hva er best av glominerals og purelux og BE??????

har hørt om enda et merke; youngbloods. aldri sett det i salg, men har sett det enkelte ganger i blader og så vet jeg at de solgte det for noen år siden på et neglestudio i bergen. Noen som kjenner dette merket?

jeg har selv brukt BE og er ikke superfornøyd; jeg blir så blank i huden av det. Og så føler jeg at det er lett å legge for mye på; det blir litt klattete selv når hudpleieren min legger det på meg. Nå skal det sies at jeg har litt grovporet hud med urenheter, så det er ikke så lett å få det fint på meg ...... Og det klør litt når jeg tar det på. Så jeg har sluttet å bruke det. Bruker heller kulepudderet til guerlain til hverdags; har kun en lett dekkende effekt. Men øyenskyggene til BE er bra, de striper ikke slik jeg ofte opplever med andre merker!

Men bestilte en del fra purelux i går og håper jeg ikke blir så skinnende i huden av det ( er iallefall det jeg har hørt at jeg ikke blir!). Glominerals har jeg ikke brukt selv.

Endret av LadyInRed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...