Jente1986 Skrevet 21. september 2006 #1 Del Skrevet 21. september 2006 Nettopp blitt skikkelig såret. Jeg traff en gutt, som bor på samme sted som meg forrige uke. Det gikk så utrolig bra og han sa masse fint til meg på sms etter var første date, og jeg ble så gla for jeg følte det på samme måte:) vi traff hverandre neste dag også, endte med å sitte i armkroken med film. litt kyssing og kos:) kanskje tidlig men det føltes bare så naturlig! men utover i denne uken har han virket mindre og mindre interessert. Idag fortalte han meg at eksen sa hun var sjalu og ville ha han tilbake....De har et barn sammen også .så han ofret meg for henne rett og slett, sitter her med tårer i øynene..huff. Begynner å lure på om det faktisk er noen der ute for meg?? jeg møter jo bare gutter som sårer meg.. Et problem som virkelig jeg må jobbe med er at jeg blir altfor fort følelsesmessig involvert...det er ikke bra når alt er så usikkert. så har blitt såret uendelig mange ganger. noen tips? eller noen som vet om en koselig ordentlig gutt?hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg tror du møtte en koselig gutt jeg, var bare det at han var litt opptatt egentlig. Han fortalte deg jo relativt kjapt at det var en eks med i bilde og at de skulle prøve? og når det er barn med i bilde så stiller ting seg veldig annerledes enn om det bare var de to, da prøver man ekstra hardt. ettersom jeg forsto, var han snill nok til å si dette noen dager etterpå og ikke holde deg på vent lenge? du møter nok en kjempesnill fyr en gang, bare vær deg selv og få tilbake troen på at det skjer. Når du minst venter det er han der. Gutter er rare skapninger. har selv vært ut for det du opplevde, og han sa ikke fra til meg en gang, måtte høre det fra noen andre. det er veldig kjipt. ser tilbake nå, og lurer på hva i alle dager jeg skulle med han?? det at vi jenter fort blir forelske kjenner jeg veldig godt til, tillegger gutten mer følelser enn han har, det må vi jobbe med som du sier. men en dag møter du kanskje mannen som er rett for deg, som setter pris på at du viser hvem du er og hva du føler, og det er han som er rett for deg! jeg har funnet min, en som ikke trakk seg unna og satte pris på det. det er tøft av gutter. Han kommer du en dag til å møte, bare vent det skjer nok om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana_86 Skrevet 22. september 2006 #3 Del Skrevet 22. september 2006 Vet hvordan du har det. Har det litt på samme måte. Jeg er forelsket i en gutt, men jeg skjønner meg ikke på han i det hele tatt. Av og til er han kjempe koselig, sier alt jeg vil høre og er bare søt, så kan han plutselig bli overlegen og rar for å så bli søt igjen. Er veldig irriterende, skjønner meg ikke på han i det hele tatt. Vet at han er litt usikker og småsjenert, men allikevel da.. Skal snakke med han om det, for dette orker jeg ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå