Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før syntes jeg fransk var et kjempestykt språk, så kom jeg over et par fine franske filmer og har nå forandret mening! Har veldig lyst til å lære meg språket, men siden det bare blir på "hobby-basis" synes jeg det blir for ille å bruke masse penger på det.. har sjekka litt på nett om kurs og sånn, men det var vel dyrt og mest beregna på bedrifter (arbeidsgiveren min vil nokk neppe investere i et språk kurs til meg, trenger ikke fransk i jobben!) samboeren min nevnte sånn cd rom kurs, og tror det kansje ville passe bedre, litt rimligere og jeg slipper å bruke så fryktelig mye tid på det, tar det når det selv passer. er det noen som har noen erfaringer med språk kurs de vil dele med meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bibioteket er din venn! Kassetter, bøker for nybegynnere, CD og av og til videoer. Sjekk dem ut.

Eller hvis du kunne tenke deg å bruke noen få hundrelapper på et språkkurs på CD eller kassetter kjøpt på din nærmeste bokhandel. Det er i hvert fall en fin måte å komme i gang på. Og så må du reise og praktisere masse!

Sjøl leser jeg spansk på BBC sitt nettsted, du kan jo kikke på de franskkursene de har der. Her er i hvert fall et nybegynnerkurs:

http://www.bbc.co.uk/education/languages/french/lj/.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...