Gjest Kåre Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 For en stund tilbake hjalp jeg en ung dame med en lekk vannkran. Hun inviterte meg på vin, og vi ble sittende og skravle til langt på natt. Jeg følte vi hadde bedre kontakt enn jeg har med de fleste damer på min alder, midt i førtiårene. Vi ble sittende i sofaen, og jeg holdt flere ganger henne i hendene. Fy, så vanskelig det var å ikke prøve på mer nærhet, men hun var jo bare tidllig i tyveårene. Jeg ga henne en klem da jeg skulle gå...og så et lett kyss på munnen. Vi klinte ikke, men kysset varte noen sekunder, og hun smilte da jeg gikk. Jeg har så lyst å treffe henne igjen, men fatter ikke hvordan...eller at hun i det hele tatt viste noen interesse for en gammel gubbe!!
Gjest Bellatrix Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 :klø: Hun er innbilsk fordi?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Du er vel ingen gammel gubbe om du er midt i 40 årene!?! Man er ikke eldre enn man føler seg... Ta kontakt med damen igjen du!
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 :klø: Hun er innbilsk fordi? ← Tro ikke han mente at hun var innbilsk, men han selv, fordi det virket som om hun likte han...
Gjest Bellatrix Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Det er da hlet natulrig å like noen. Ser ikke noen grunn til at ts skal kalle seg selv innbilsk.
Gjest Pet Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Det er mange unge jenter som liker menn som er en del år eldre enn dem selv. Siden dere kysset er hun nok ikke helt uinteressert, nei! Ta kontakt med henne, du, og lykke til!
Gjest Frk Åberg Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Det hørte jo ut som hun var interessert da, ellers ville hun vel ha trukket seg unna da dere kysset. Jeg syns du skal ta kontakt med henne igjen. Vet om flere som er spesielt interessert i menn som er eldre enn dem selv. Og man er vel ikke gammel fordi man er midt i førtiårene
Gjest elskerinne Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 For all del - du er ikke gammel! og som de andre her sier - ta kontakt!
Gjest Kåre Skrevet 21. september 2006 #9 Skrevet 21. september 2006 Og så...hvis jeg oppnår kontakt. Går det an å vise at jeg har lyst på henne hvis forholdene ligger til rette? Jeg tror jo ikke på et fast forhold med en sånn aldersforskjell. Går det an å si dette, altså være tydelig, og hvilke ord bruker jeg da?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #10 Skrevet 21. september 2006 Hvorfor kan ikke et forhold med sånn aldersforskjell fungere tror du? Jeg er 33 og kjæresten min er 54. Jeg har aldri, aldri hatt det så bra sammen med noen før, og han er min sjelevenn. Livet er fantastisk og jeg er lykkelig. Jeg har vært sammen med han i to år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå