Gå til innhold

Hårvekstmiddel for å få øyenbrynene til å vokse?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!!

Jeg nappet øyenbrynene litt FOR mye i 15-16-årsalderen. Nå har jeg bare litt øyenbrynshår igjen, resten vokser ikke ut. Er likevel ikke så ekstremt at jeg trenger å tegne på, men jeg vil ha større øyenbryn!!!!

Leste for en stund siden om en makeup-artist som anbefalte å bruke et hårvekstmiddel på øyenbrynene. Fant ei side der det var ei som skrev at hårvekstmiddelet var "rogain" Evt. "Rogaine?". Er det noen som har prøvd dette?? Synes det høres litt skummelt ut jeg... Vil ikke risikere å miste øyenbrynene mine liksom...

Egentlig et luksusproblem, men det betyr veldig mye for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd det du sier, men jeg har brukt Double Lash på både bryn og vipper en god stund. Begge deler har blitt finere etter at jeg begynte med dette, men jeg tror egentlig det er mest på grunn av nyforming av brynene og bedre mascara-taktikk. Likevel, på MakeupAlley er det mange som roser dette produktet opp i skyene, blant annet for den bruken du etterlyser!

Skrevet

Vet ikke noe om hårvekstmiddel for øyenbryn men jeg vet at Modelco har et produkt som heter More Brows som visstnok skal være redningen for overnappede bryn.

Den inneholder hår-lignende partikler slik at det ser ut som ekte bryn og ikke bare tegnet opp. Har ikke prøvd det selv, men det høres jo utrolig smart ut. Modelco føres vel av estetique tror jeg og er ikke så fryktelig dyrt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...