Gjest Bertine Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Hei! Har satt 1 pregnyl dose på meg selv idag, men det er jo 3 i pakken. Skal resten oppbevares i kjøleskap??
Malama Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Klippet fra felleskatalogen: Oppbevaring og holdbarhet: Oppbevares ved 2-15°C, beskyttet mot lys.
Gjest Bertine Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Så kjøleskapet er ikke for kaldt??
Malama Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Jeg har aldri sett dette produktet engang jeg, bare slo det opp i felleskatalogen (det burde jo stårr i pakningsvedlegget også egentlig?) Om kjøleskapet er for kaldt avhenger j oav hvor kalt kjøleskap du har da, men 2-15 grader vil ikke si romtemperatur i alle fall. (vi har 3 grader i kjøleskapet, vårt har termometer på utsiden så jeg vet det, men ellers så er det vel normalt 2-4 grader i et kjøleskap, men det forutsetter jo at termostaten er stilt rett da) apoteket kan vel gjerne svare deg på dette, tenker jeg? En kjapp telefon?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Det spørs vel når du skal bruke de igjen. De fleste hormoner i injeksjonsform skal enten brukes de neste 30 dagene eller legges i kjøleskapet til den skal brukes. (bare husk å ikke sette kald injeksjonsvæske)
Gjest Bertine Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 pregnyl er en eggløsnings sprøyte Var på ul idag, og der var ett stoort fint egg, klar til å poppes
Gjest Cosmic Girl Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 Skjønner. Takk for svar! LYKKE TIL !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå