Gjest Fotballkone Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Hva skal en stakkar gjøre? Har en mann som holder med Rosenborg i eliteserien, men vi er fra Vestfold, så i cup-kampen i dag går'n vel for Sandefjord. Som dere sikkert har skjønt er denne kampen et must! Og så til problemet; den går samtidig med So you think you can dance Hva skal jeg gjøre da? Jeg er jo en så grei kone at jeg lar gubben se fotball, (er ikke hver dag Sandefjord spiller mot Rosenborg i cupen). Vet noen av dere om danseprogramfavoritten min går i reprise? Eller skal jeg putte sovepiller i kaffen til mannen min?
Chica Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Invester i en harddiscopptaker, så kan en av dere se programmet sitt senere
Gjest Sandoz Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 (endret) En av dere kan stikke bort til noen venner? EDIT: redigert i likestilligens navn. Endret 21. september 2006 av san.doz
Gjest Fotballkone Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Takk for 3 gode svar! Tror nok han siger ned i sofaen her i kveld, han jobber overtid i dag, kommer hjem akkurat tidsnok til kampen og da kan jeg ikke jage'n. (Selvfølgelig kan jeg ta meg en tur, men vet ikke helt om jeg kan kommandere venninna mi til å se på TV). Når går det i reprise da Arwen? Og ja, Chica, sånn opptaker skulle jeg gjerne hatt! Tror det får bli løsningen her! (Er forresten så stup trøtt om kvelden at jeg går glipp av alt som starter på TV etter kl 22 30, så jeg skulle gjerne ha tatt opp litt )
Chica Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Er kjempeglad i vår opptaker jeg iallfall, vi har stilt inn faste opptak på forskjellige serier + tar opp litt filmer. Da har vi alltid ett eller annet å se på om vi kjeder oss en kveld og har lyst til å sløve foran tv'n. Har ikke leid dvd'er etter vi kjøpte denne, så vi har spart inn kjøpesummen.
Gjest Fotballkone Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Er kjempeglad i vår opptaker jeg iallfall, vi har stilt inn faste opptak på forskjellige serier + tar opp litt filmer. Da har vi alltid ett eller annet å se på om vi kjeder oss en kveld og har lyst til å sløve foran tv'n. Har ikke leid dvd'er etter vi kjøpte denne, så vi har spart inn kjøpesummen. ← Nå sporer jeg av min egen tråd her, men hva slags opptaker har dere da Chica? Må jo være midt i blinken, vi er 2 voksne og 2 barn her så det hadde vært greit å ha. (Og kanskje jeg kunne fått sett en episode av Sopranos m.m. uten å sovne ).
Gjest Fotballkone Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 Yihaaa! Sandefjord leder 4-0!!!! Da kan til og med jeg se på fotball!!! Guttane! Guttane! Guttane!
Gjest Sandoz Skrevet 21. september 2006 #9 Skrevet 21. september 2006 Yihaaa! Sandefjord leder 4-0!!!! ← :dør av sjokk:
Gjest Skya Skrevet 21. september 2006 #10 Skrevet 21. september 2006 Jeg hadde nok valgt den dansegreia.
Gjest Fotballkone Skrevet 21. september 2006 #11 Skrevet 21. september 2006 Jammen vant ikke Guttane!!!! 5-2! Til cup-finale!! (Altså jeg er ikke så fotballgæærn som jeg høres ut nå, men jeg er jo patriot). Fikk med meg slutten på So you....! Det nest siste paret med Broadway-dansen var jo kjempebra, synes også det siste paret med Musa (hiphop) var artige selv om han ikke kunne danse mambo (?). Men det var jo hot det han gjorde etterhvert. Bra utstråling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå