Gå til innhold

Hjelp

Gjest Gjest_Mystic Lady_*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an for bruden og ha to forlovere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Går det an for bruden og ha to forlovere????

Ja, men bare en av de kan signere papirene

Skrevet

Det er noen bruder som har to forlovere, det er ingen som hindrer deg i å ha to personer som du kaller forlover, men kun en kan signere papirene, og det er denne som er forloveren (sånn juridisk)

Skrevet

Men hvordan blir det da i kirken da?

Skrevet
Men hvordan blir det da i kirken da?

De står der sammen med deg og gjør alt sammen...

Dette er helt opp til deg. Hvis du vil at begge står der kan de det, hvis du vil ha en sittende bakerst i kirken kan du det.

Skrevet
De står der sammen med deg og gjør alt sammen...

Dette er helt opp til deg. Hvis du vil at begge står der kan de det, hvis du vil ha en sittende bakerst i kirken kan du det.

Også er det litt opp til presten og hvor mye plass det er i kirken.

Personlig mening: Det er tull å ha to forlovere! Det er kun jobb for en. At du i tilegg har lyst til å innvolvere andre venninder, i utdrikkningslag, pynting av brud, kjolejakt eller andre planleggingsaktiviteter er jo koslig, men fullstendig unødvendig å kalle alle disse forlover. Det neste skrittet nå er vel at jentene skal ha tre forlovere? "for vi er jo fire jenter som alltid har hengt sammen. -eller- hun ene kjenner meg fra barnehagen, og så flyttet jeg og så ble jeg bestis med ei på barne-ungdomskolen - og så fikk jeg ei ny supervenninde på høyskolen, og de kjenner meg jo alle på ulike måte" En har ikke folover for å representere alle ulike fasetter av livet, men for å ha en som går god for at du ikke er gift fra før eller på annen måte uegnet, det er det som er jobben til en forlover! (egentlig)

Skrevet

Hva med en forliver og resten som terner? Jeg vil heller ha terner i bryllupet mitt enn brudepiker/-svenner. Vi har ikke barn selv, og jeg ser på det som unaturlig å gi nieser og nevøer en slik rolle på MIN (og min kjæres :ler: ) dag. Men terner kan jo være med på å ordne kjloen og slør i bryllupet, og f.eks. få litt ansvar i å få folk ut på dansegulvet, og lignende oppgaver.

Skrevet

Skrivefeil i forrige innlegg. Gidder ikke å rette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...