Gå til innhold

En allright bok til forlover

Anbefalte innlegg

Gjest NastyNice
Skrevet

Skal være forlover for første gang. Tenkte å starte allerede nå med forbredelser, og er ganske involvert i planleggingen/ gjennomføringen av bryllupet til min venninne. :bryllup:

Tenkte nå å spørre om det er noen av dere der ute som har skaffet dere en slik bok om ting man burde vite ang det å være forlover, og hva dere synes om boka evt?

Vet ikke om det er noen som har noe sånt, men tenkte å prøve likevel... ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei.

Jeg har sett at det er en bok som heter forlover-boka eller noe sånt. har kikka litt i den og den virker grei. men har ikke lest hele så jeg vet ikke hvor god den er.

Men det finnes hvertfall :)

Skrevet

Da jeg spurte min venninne om å være forlover ga jeg henne en bok som het "Vil du være min forlover?" Den gir en del tips til utdrikninslaget, tale osv. Har ikke lest den selv, men forloveren min sier den er bra.

Skrevet

Forloveren min er også fornøyd med "vil du være min forlover?"! :)

Skrevet (endret)
Skal være forlover og tenker også og kjøpe meg en forlover-bok til hjelp!

Noen som har denne og meninger om denne?? Evt. kontra "vil du være min forlover" som er nevnt før i tråden???

http://www.bryllupsweb.no/bryllupsplanlegger.html#perm_taler

Jeg kjøpte den fra bryllupsweb først, og den var ikke søsteren min noe fornøyd med! Jeg fant "vil du være min forlover" etter å ha undersøkt en del bøker, og hun er meget godt fornøyd! Men, vi har alle ulike behov så du får titte litt rundt og se hva som passer deg best! :)

Endret av kathjuli07
Skrevet

Jeg laget en bok selv, og det ble forloveren min veldig glad for :)

Laget den av ett fotoalbum med svarte ark. Limte inn tips som jeg bla har funnet her og i div blad. Og laget colager av bilder av oss og av utklipp fra magasin.

Ett lite tips bare :)

Skrevet

Jeg ga også min forlover "Vil du være min forlover?" boka. :) Tror hun var fornøyd med den.

Gjest NastyNice
Skrevet

Tusen takk for alle svar! :blomst:

Tror jeg satser på den boka de fleste anbefaler, greit å vite hva man går til. Er forresten kjempe nervøs for talen, det skal være et stort bryllup! Huff, håper dette her går bra, har jo tross alt nesten ett år på å grue meg til talen... ;) -eller øve meg, så det går knirkefritt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...