Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Storesøster
Skrevet

Dere må unnskylde dette "grafiske spørsmålet". Har en lillesøster på 16 år som kom og var litt fortvilet i dag og jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal svare henne. Dette er hva hun fortalte : Hun hadde sex med kjæresten sin og (dumme som de var) brukte "hoppe av i svingen" metoden. Han rakk å rekke seg ut, men de fortsatte kosen. Det hun spør om er: kan man om man har spermier på fingrene og fører dem inn i sjeden bli gravid?

Jeg svarte henne at dette var absolutt en mulighet, men kanskje ikke særlig sannsynlig. Hun er skikkelig lei seg og har bestilt time for å be om p piller, men er veldig nervøs nå. Hun tror at dette var omkring 1 uke etter mens slutt (ca dag 12 tror jeg). Hva tror dere om dette? Uansett så må hun bare få tatt en test, men det er veldig lenge å vente for ei jente på 16. Hun spurte også om hvor lenge spermen lever i "friluft" - dette har jeg absolutt ingen anelse om, har dere? Bare glad hun kan betro seg jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi da!

Synes helsesøster på skolen hennes burde informert om angrepiller, da hadde hun visst hva hun skulle gjøre. Det er vel for sent nå?

TROR nok ikke dette går helt galt, men rarere ting har skjedd, og hoppe-av-i-svingen er jo streng tatt å spille russisk rulett.

Egentlig litt fint at hun bekymrer seg, da gjør hun sikkert ikke noe lignende igjen.

Håper alt går bra, og at dere slipper med skrekken!

Kjempekompliment til deg at hun tør å snakke med deg om det. Du må være en alle tiders storesøster!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...