Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Inspirert av klestråden: Hva er dine siste innkjøp på produktfronten? Mine:) Tax free: Sett med Lancome Hypnose mascara, liten øyenkrem, kajal og sminkefjerner Chanel mono-øyeskygge Safari (ikke prøvd) HR glossy leppestift i en farge som heter Oh la la (føler at den tørker litt ut) Make Up Store 2 øyeskygger, i fargene Sultan (mørkere enn jeg trodde, litt for matt, og litt for rødlig), og xocoatl(brunlilla med skimmer som skifter farge, veldig fin til meg, men litt mørk til daglig bruk) Lipgloss i tube, i fargen Sexy; vinrød med litt glitter, føles ganske behagelig på Liquid foundation, farge beige. Bra fargematch, men føles litt seig i konsistensen. Får se når jeg har brukt den en stund En øyeskyggepensel i naturhår Ellers: Nuxe håndkrem (måtte ha ny håndkrem) ALTFOR mye, som vanlig.
Zest Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 * Fatale mascara fra Lancôme - ser ut til å være megabomkjøp - fikser ikke teknikken. * Guerande Salt Body Scrub fra REN - ikke prøvd ennå faktisk, skal prøve i dag! * Monoi Body Oil fra REN - gjør underverker på knusktørre flasselegger
Tristessa Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Kjøpt hårsaker og litt sminke. Kerastase Age Recharge hårkur (tror jeg det var, den Elphaba tipset om i alle fall) - funker ikke på håret mitt. Blir bare matt og rart. Bumble and Bumble Creme de Coco sjampo og balsam: digger! Får skinnende hår, sjampoen skummer utrolig bra også lukter de kokos, som jeg elsker. Venter på Redken Outshine og Satinwear i posten, håper de er bra! Også har jeg bestilt noen prøver på PureLuxe foundation og eraser.
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 I går bestilte jeg Murad rens, skrubb og krem, og brun Lancome Hynose-mascara, alt fra Strawberrynet. Jeg venter også på en Clear Eyes-flaske jeg kjøpte gjennom eBay. Det siste jeg fikk i hus, var You Glow Girl-pudder, eyelinerbørste, øyeskyggebørste og Nymph-blush fra Pure Luxe. Jepp, jeg er glad i nettshopping! :-D
Mint Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 (endret) De siste par ukene er det vel noe nytt som har fått plass i sminkepung og badehylle: Chanel Rouge i fargen Caprice (Kjempefornøyd, nydelig konsistens og farge) Hemp salve (brukt den i noen få dager på ryggen for kviser, ser ok ut) Rosekremen fra Dr Hauckha (brukt den bare en gang, virker litt fet, sikkert bedre nærmere vinteren) Redken Antisnap (tror jeg er fornøyd, den lukter iallefall helt hinsides godt) Diorshow Unlimited mascara (fornøyd, lett og legge og gir lange vipper. Kunne kanskje ønske mer volum, men denne lover heller ikke det) Og jeg venter også Radiance og Nymph i stor str fra Pure Luxe. Endret for å legge til Tinted Glow Enchanter fra Bodyshop ( helt ok, men virker litt uttørrende) Lancome øyebrynsblyant i fargen blonde (fornøyd) Endret 21. september 2006 av Mint
Ciara Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Har bestilt masse på Purelux, to foundationprøver (bestilte feil sist, kremvarianten, var ikke så fornøyd) og et lass øyeskygger. Har vel seks-syv øyeskyggeprøver derfra fra før,, og nå har jeg bestilt 10-12 til Weleda Wildrose Intensive Eyecream Helena Rubinstein Magic Concealer
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 Jeg har også akkurat åpnet Maxi Lash mascara fra Guerlain, som ser ut som en krysning mellom Diorshow og YSLs berømte gullmascara. Samme type innpakning som førstnevnte, børsten er den samme som på YSL sin mascara. Førsteinntrykket er blandet. Jeg synes mascaraen er litt i tørreste laget, og hard å jobbe med. Resultatet er helt OK, men ikke verdt 235 kroner, eller hvor mye det var den kostet. Slik går det når man blir fristet når man bare er innom parfymeriet for å kjøpe sminkefjerner.
Morea Skrevet 21. september 2006 #9 Skrevet 21. september 2006 Å herregud! Jeg husker ikke!! Er det sååå lenge siden jeg kjøpte noe nytt??? Her må det sjerpings til. Tenke, tenke, tenke,,, Ah.. Annayake renselotion. Og l'Occitane fotkrem Kanskje jeg har alt for mye fra før når jeg tenker meg om...
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #10 Skrevet 21. september 2006 Kanskje jeg har alt for mye fra før når jeg tenker meg om... ← Skal vi starte klubb? Her i huset jubler jeg når ett eller annet produkt går tomt, slik at jeg kan teste noe annet. Unntaket er selvsagt gamle favoritter.
Gjest Blanca Skrevet 21. september 2006 #11 Skrevet 21. september 2006 Jeg har nettshoppet litt: *Crest White Strips *Clear Eyes *Prøver fra Pure Lux (Sweet Jane anbefaler Radiance-pudder, og jeg iler til og bestiller...) *Liten tube Strobe Cream fra MAC Ellers har jeg kjøpt: *Monoskygge fra Chanel, Safari (fiiiin!) *Weleda Malva Body Lotion *Chanel Hydrabase leppestift, Morning Rose (perfekt brunrosa) *Mandelolje (takk, Elphaba; jeg ELSKER den høyere enn jojoba) *L'Oreal neglelakk, French Manecure (den beste nøytrale lakken jeg vet om) *Ahava håndkrem Ganske moderat, og mye av dette er rene forbruksvarer
Gjest Blanca Skrevet 21. september 2006 #12 Skrevet 21. september 2006 Jeg har også akkurat åpnet Maxi Lash mascara fra Guerlain, som ser ut som en krysning mellom Diorshow og YSLs berømte gullmascara. Samme type innpakning som førstnevnte, børsten er den samme som på YSL sin mascara. ← Akkurat dette sa parfymeridamen til meg også Hun snakket i tillegg om "en kombinasjon av de beste teknologiene på markedet". Hørtes ut som hun skulle selge en bil eller noe... Jeg kjøpte ikke, jeg fryktet at den var noe tørr slik du beskriver.
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #13 Skrevet 21. september 2006 Akkurat dette sa parfymeridamen til meg også Hun snakket i tillegg om "en kombinasjon av de beste teknologiene på markedet". Hørtes ut som hun skulle selge en bil eller noe... Jeg kjøpte ikke, jeg fryktet at den var noe tørr slik du beskriver. ← Jeg er i hvertfall bra irritert, men kan ikke skylde på andre enn meg selv. Nei, hvis jeg skal ha volummascara, holder jeg meg til Hypnose, og ellers liker jeg best forlengende mascaraer.
Rosenrød Skrevet 21. september 2006 #14 Skrevet 21. september 2006 Ole Henriksen lip balm Lòccitane tinted lip balm Dermalogica skin prep scrub Dermalogica moisturizing booster Venter på: Redken body full skampo og balsam
Ciara Skrevet 21. september 2006 #15 Skrevet 21. september 2006 Dermalogica moisturizing booster ← Hvordan er denne?
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #16 Skrevet 21. september 2006 Hvordan er denne? ← Hvis det er Skin Hydrating Booster det er snakk om, er den ganske god under dagkrem. Hos meg får den pluss for at den ikke er klissete, som mange fuktserumer er.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 21. september 2006 #18 Skrevet 21. september 2006 Den skyggen fra chanel som flere snakker om somheter sahara, er det den samme som heter brun-express på SN?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #19 Skrevet 21. september 2006 Mitt seneste innkjøp på produktfronten er et øyenskyggeskrin i div bruntoner fra Madina Milano. Kjempefine og sitter som...berget. Akkurat passe mengde skimmer. En positiv overraskelse! Nå er jeg nysgjerrig på Chanels øyenskygge i nyansen Safari, som flere har omtalt her. Så tipper at det blir mitt neste innkjøp....Ellers har jeg bare kjøpt kjedelige ting som øyensminkefjerner fra L'oreal og antiblemish solutions (for uren hud) fra Clinique. (den siste funker faktisk bra!)
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #20 Skrevet 21. september 2006 Den skyggen fra chanel som flere snakker om somheter sahara, er det den samme som heter brun-express på SN? ← Nei, tror ikke de har fått den inn på strawberrynet ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå