Gjest Meep Skrevet 22. september 2006 #21 Skrevet 22. september 2006 Jeg har opprinnelig brunt hår, men har farget håret selv i forskjellige rødtoner fra litt rødlilla som dette til mer rødbrunt som dette i ett og et halvt år. Er kjempefornøyd med fargene til Garnier Nutrisse, men det merket der det står Furia på pakkene er håpløse, tar veldig lang tid før shampooen ikke er rosa. Men med Garnier Nutrisse har jeg aldri opplevd avfarging etterpå. Er for gnien til å farge håret hos frisør, og er veldig fornøyd med hjemmefarging. Jeg syns generelt rødt hår er kjempefint, spesielt til blek hud. Go for it!
Tristessa Skrevet 22. september 2006 Forfatter #22 Skrevet 22. september 2006 Umm... Vingler enda litt mer. Mørkebrunt er lekkert det også. Men dere fake redheads (Champis, mao) - hva med øyenbrynene? Jeg har passe mørke øyenbryn og det kommer til å se helt rart ut med rødt hår og kommunefarga bryn til. Nok en grunn for å bli brunette i stedet (mindre sjangse for å se helt psyk ut)?
Gjest Meep Skrevet 22. september 2006 #23 Skrevet 22. september 2006 Det ser helt greit ut med mørke bryn og rødt hår. Røde bryn ville sett ganske rart ut, tror jeg. Prøv å se det for deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå