Isabel Skrevet 16. januar 2003 #1 Skrevet 16. januar 2003 Har gått til innkjøp av en trimsykkel idag, noen som har erfaringer.. tips? Håper å få bedre kondis og minke vekta litt og.. Begynner i det små, har en plan om 15 min hver dag i ca..ei uke eller to.. så trenger jeg litt tips da..
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #2 Skrevet 17. januar 2003 Hvis du vil forbrenne fett må du holde på i mer enn 30 min. I begynnelsen er det bare karbohydrater som blir brukt opp før kroppen begynner å ta av fettlageret nemlig. Det er sikkert lurt å begynne rolig og heller øke treningsmengden gradvis etterhvert som du får bedre kondis. Man blir fort lei og gir opp hvis man presser seg for mye i starten. Ikke glem å drikke mye vann!! Det er veldig viktig! Hilsen Englepusen som glemte å logge seg inn.
Thomas Skrevet 17. januar 2003 #3 Skrevet 17. januar 2003 Sett sykkelen foran Tven og tråkk i vei, helst min 30. min
Gjest Mzfire Skrevet 17. januar 2003 #4 Skrevet 17. januar 2003 Søstra mi syklet hver dag i 20 min og gikk ned 16 kg over tid, men klarte å gå ned lett på den måten. Så det er mulig bare du sykler hvertfall 3 ganger i uka, men da helst en halvtime, mener jeg å ha lest. Prøv deg fram du , og jeg vil gjerne ønske deg lykke til
Gjest Berta Skrevet 17. januar 2003 #5 Skrevet 17. januar 2003 Klart trimsykkel funker, d er bare d å gidde d... hvis man tar seg 10 min. hver dag så merker man forskjell.. men med meg gidder jeg max 5 min. en sjelden gang.. jeg lover å bli bedre
Gjest Starya Skrevet 18. januar 2003 #6 Skrevet 18. januar 2003 Åååh, jeg har sånn lyst på trimsykkel.. Er glad i å sykle utendørs også jeg, men så snart jeg ser frost på veiene trilles den i boden.. Men akk, med mine 40 kvm har jeg ikke akkurat noe sted å sette den. :-?
Gjest Liten Skrevet 18. januar 2003 #7 Skrevet 18. januar 2003 grei unnskyldning, starya - men ikke god nok... jeg bor på 35 og har funnet plass til trimsykkel! :kgblunk: dessuten fungerer den så fint som stumtjener....
Isabel Skrevet 18. januar 2003 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2003 Tusen takk for tips! Sykler hver dag nå, i ca. 15 min...... Håper på positive virkninger
*Lillian* Skrevet 18. januar 2003 #9 Skrevet 18. januar 2003 Trimsykkel funker som bare det!! :D Jeg har fått stoore legger pga masse sykling, jeg.. Det er kun muskler i mine legger, ikke noe overflødig fett. Dette takker jeg trimsykkelen for (på vinteren) og vanlig sykkel på sommeren. Hadde jeg bare fått vekk det overflødige ellers på kroppen også, så folk kunne se den vaskebrettmagen jeg egentlig har... Etterhvert som du har fått trent mer og mer, så kan du sykle kanskje en time uten å bli utslitt. Jeg gjorde det en periode, for så å trene annen styrke på beina etterpå. Hadde det bare ikke dabbet av da jeg flytta og kom til nytt sted... :-? Lykke til!! Lillian
Gjest Starya Skrevet 18. januar 2003 #10 Skrevet 18. januar 2003 grei unnskyldning' date= starya - men ikke god nok... jeg bor på 35 og har funnet plass til trimsykkel! :kgblunk: dessuten fungerer den så fint som stumtjener.... Unnskyldning du liksom.. :evil: Så fortell. Hvor har du den da? Kanskje er det fantasien min som er for dårlig? Siden jeg ikke har noen "ledige" veggflater å sette den inntil, måtte det eneste stedet bli midt på soveromsgulvet. Tja, hvorfor ikke? Så kan guttungen sitte å sykle når han spiller Nintendo.. Men uansett så har jeg ikke råd.
Gjest Starya Skrevet 18. januar 2003 #11 Skrevet 18. januar 2003 Eeh, hva koster forresten en sånn sak?
Gjest Liten Skrevet 19. januar 2003 #12 Skrevet 19. januar 2003 Så fortell. Hvor har du den da? jeg har den stående inntil fotenden av senga! :enig_animasjon: du kan få trimsykkel fra 1000-lappen (på salg) og oppover. selv har jeg lånt min av en venninne som i all vesentlighet brukte den til å henge klær over. dermed får jeg prøve litt for å se om jeg virkelig fremdeles bruker den om to måneder, eller om det kun er et blaff, før jeg buker penger og plass på min egen....
Gjest Starya Skrevet 19. januar 2003 #13 Skrevet 19. januar 2003 Vel, jeg har nå tittet litt ekstra omkring, men det eneste aktuelle stedet er fortsatt midt på soveromsgulvet. Litt upraktisk siden jeg og guttungen deler rom. Men likevel.. Jeg har jo lyst på en. Men da er jo neste utfordring (om jeg finner pengene til det) å få den HJEM, og opp tre etasjer...
Gjest Liten Skrevet 19. januar 2003 #14 Skrevet 19. januar 2003 sjekk om det står en som vikarierer som stumtjener hos noen du kjenner først da vel. så kan du få testet om den er verdt plassen og pengene før du evt kjøper en kanskje det til og med følger med en sterk mann som bærer den opp de tre etasjene på kjøpet?
Gjest Starya Skrevet 19. januar 2003 #15 Skrevet 19. januar 2003 Hmm, kjenner ikke så mange her omkring, og ihvertfall ingen sterke menn.. Ikke at jeg er en svekling selv da... Kanskje løsningen blir å bestille fra ellos og få levert på døra. Må være kreativ her. Nei huff, tror jeg må krype til køys før jeg får et innfall og bestiller en sykkel på nettet..
Gjest Liten Skrevet 19. januar 2003 #16 Skrevet 19. januar 2003 nå er det mange år siden sist jeg sjekka ellos-katalogen, men kan det hende at de leverer sterke menn? altså at sykkelen leveres med en sterk mann! eller noe sånt..... nei, høres ut som det er på tide å krype under dyna her og - natta, starya!
Gjest Starya Skrevet 19. januar 2003 #17 Skrevet 19. januar 2003 Vet du, akkurat den tanken tenkte jeg også.. Kan jo alltids prøve.. God natt! :blunke:
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. januar 2003 #18 Skrevet 19. januar 2003 Sitt og tråkk til svetten renner. Til du merker at du er SLITEN. Og ikke kom her å si at du blir sliten av 10-15 minutter med å tråkke, for det går ikke. Minst 30 minutter på sykkelen. Ellers tror jeg det kan ta laaaaaang tid før noe skjer liksom..
Gjest Missuganda Skrevet 19. januar 2003 #19 Skrevet 19. januar 2003 Jeg tråkker forann tvèn. Funker som bare det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå