Gjest mimi_puss Skrevet 21. september 2006 #1 Skrevet 21. september 2006 Hei, er det noen her som har erfaring med hår forlengelse. Er det best med kunstig eller ekte hår? kan kunstig hår ser ekte ut?
sometime Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Jeg har nå forlenget håret mitt. Jeg er veldig fornøyd. Bruker Hair Contrast On and off tape. Dvs.. at jeg kan bruke håret på nytt og på nytt. Det sitter på mellom 2 - 3 mnd om gangen. Det er ekte hår og man kan ikke se forskjell på hva som er mitt opprinnelige og hva som er satt på . Det negative er at det kan klø VELDIG mye de første 2 ukene . Vær nøye med å velg ut en frisør som du vet er dyktig, uansett hvilken metode du evnt vil velge.
Gjest Lanyah Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Hei, er det noen her som har erfaring med hår forlengelse. Er det best med kunstig eller ekte hår? kan kunstig hår ser ekte ut? ← Det er såklart best med ekte hår, det ser mer naturlig ut sammen med ditt eget hår. Kunstig hår er vanskelig å få til å se ekte ut. Du har masse hårforlengings produkter å velge mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå