Gjest Pip Skrevet 16. januar 2003 #1 Skrevet 16. januar 2003 Hehe - jeg vet at mange kommer til å le nå, men jeg må bare spørre... Dette er kjolen jeg har valgt: www.kikki.no/images/6255.jpg Jeg er ikke akkurat lik i figuren som hun modellen, selv om jeg sikkert skal ha str. 36 - jeg har litt bredere hofter, f.eks., sånn at kjolen 'glir' mer i overgangen mellom skjørt og liv, om dere skjønner... Men hovedsaken er da at jeg fikk forloveren min til å ta en del bilder av meg i denne kjolen da jeg var og prøvde. Og nå ser jeg på disse at det går an å se litt 'kløft', særlig på bildene tatt fra siden... Jeg skal 'giftes inn i' en svært konservativ og 'striks' familie - hva tror dere om dette? Ønsker jo ikke å 'vekke anstøt' på vår store dag...!
Gjest Cruella Skrevet 16. januar 2003 #2 Skrevet 16. januar 2003 Det var en nydelig og enkel kjole! Det viktigste er at du føler deg fin og spesiell denne dagen! Lykke til! Lisa-Beth
RoadQueen Skrevet 16. januar 2003 #3 Skrevet 16. januar 2003 Det var en vakker og elegant kjole - kan ikke skjønne at noen kan ta anstøt av å se deg i denne.
blå Skrevet 16. januar 2003 #4 Skrevet 16. januar 2003 Nei, det var en flott kjole. Ingen kan vel si at den er for dristig. den var kjempe fin og elegant.
xeyes Skrevet 16. januar 2003 #7 Skrevet 16. januar 2003 Hehe da kulle du ha sett kjolen min :oops: Syns du hadde valgt en enkel og flott kjole, som ikke er dristig i det hele tatt! -x
Tosca Skrevet 16. januar 2003 #8 Skrevet 16. januar 2003 Tuller du? Kjolen er kjempelekker! :D Denne kan du trygt bruke.
Gjest Pip Skrevet 16. januar 2003 #9 Skrevet 16. januar 2003 Takk skal dere ha, jenter! For at dere gidder å svare og sånt...! :D Og takk for at dere er enige med meg, da... Hehe... Når jeg ser på bildene, tenker jeg litt sånn 'Hallo - hvis noen ikke liker dette, liker de ikke at menn og kvinner er skapt forskjellig...' Men samtidig - man henger seg opp i de rareste ting, ikke sant!? Jeg ELSKET den kjolen da jeg var og så på den, så jeg er ganske sikker på at det blir den, ja! Ha en fin dag, alle sammen! :D Klem, Pip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå