Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En vinterkåpe fra Lene V eller Vero Moda (jeg husker ikke :forvirret: ). Den vaar kjempelekker og jeg måtte bare ha den. Og så kostet den bare 500 kroner. :)

Ja, også kjøpte jeg et pudderrosa skjerf som matcher til 50 kroner. Og en slags six pence-lue i tweed mønster til 79 kroner.

Skrevet

Jeg kjøpte svarte drainpipes fra Vero Moda, en lilla singlet med perlebroderi, pluss tilhørende, hullmønstret cardigan med 3/4 erme, og en tynn, svart genser i ullblanding med v-hals og knapper. De tre siste fra Soaked in Luxury-butikken på Kastrup. :)

Skrevet

Ei svart dressbukse fra Kookaï, et kupp på salg til 50 kroner. (!!!)

Skrevet

Teller sko? Jeg venter på et New Balance-par fra zneakers.no. :) Det nest siste jeg kjøpte var en svart t-skjorte med hvit skrift, "Listen to Tom Waits".

Skrevet
Jeg kjøpte svarte drainpipes fra Vero Moda, en lilla singlet med perlebroderi, pluss tilhørende, hullmønstret cardigan med 3/4 erme, og en tynn, svart genser i ullblanding med v-hals og knapper. De tre siste fra Soaked in Luxury-butikken på Kastrup. :)

Er det noen som vet om det er Soaked in Luxury butikk i Oslo? Elsker klærne deres! Skal til Tigerstaden til helgen...

Det siste jeg har kjøpt er en skjorte fra Abercrombie and Fitch (NY).

Skrevet
Teller sko? Jeg venter på et New Balance-par fra zneakers.no. :) Det nest siste jeg kjøpte var en svart t-skjorte med hvit skrift, "Listen to Tom Waits".

Hvor fant du den t-skjorta?

Skrevet

Denne pluss mye mer. Orker ikke å ramse opp alt.

Jo...hvite drainpipes kjøpte jeg i går.

Skrevet
Hvor fant du den t-skjorta?

Jeg kjøpte gjennom eBay. Selgeren slettet seg like etterpå, men det var de folka her.

Skrevet

2 par høye støvletter, et par i sort og et brunt

Kort brun skinnjakke

Skrevet

Soaked in luxury har så mye fint! Dessuten er prisene ganske gode også.

Nå er det et år siden jeg bodde i Oslo, men Company's i Bogstadveien hadde i allefall.

Siste innkjøp for meg er et par brune Prada-style sko på Zara. jævlig høye hæler, men ganske gode allikevel.

Skrevet
Soaked in luxury har så mye fint! Dessuten er prisene ganske gode også.

:Nikke: For de tre tingene jeg kjøpte, betalte jeg 747 (tror jeg) danske kroner; 299 for cardigan og tynn genser, 149 for singlet.

Skrevet

Har de fortsatt en egen Soaked in Luxury butikk i Kløverhuset i Bergen? Synes den butikken var helt suveren, men det var alltid bekymringsverdig lite kunder der :tristbla:

Skrevet

Mitt siste innkjøp er et par ullsokker til 49,90 på Rema :ler:

Men nå skal jeg snart på ferie, og da blir det vel litt mer til høstgarderoben...

Skrevet

Et par lårlange, petroleumsblå silke/kashmirstrømper fra Vera&William.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...