L@dy Skrevet 16. januar 2003 #1 Skrevet 16. januar 2003 Joda, jeg vet det er opp til meg å betale mobil regningen i tide. Men jeg har dessverre vært så dum å oversett en regning og varsel..og nå er telefonen stengt. Joda, jeg vet det er min feil! MEN..jeg ringte de for over en 1 uke siden for å spørre om å få utsettese på en regning. Altså jeg trodde det var den eneste regningen jeg hadde. Men det var det jo tydligvis ikke... Det som irriterer meg nå er at jeg ringte og fikk tilfeldigvis snakket med den samme dama. Er at hun skulle se om hun kunne kanskje få åpnet telefonen... Enten kan en det eller så kan en det ikke. Og så jeg sa til henne at dersom jeg hadde fått beskjed når jeg ringte inn ang utsettelsen at du har faktisk en annen regning her hos oss. Så hadde jeg selfølgelig prioriter annerledes og fått den betalt. Men ikke ett ord om det. Og nå får jo jeg "straffegebyr" for at jeg er dårlig betaler. Så nå sitter jeg her og IRRITERER MEG over dette. Og jeg skal jo selfølgelig betale regningen i morgen den dag. Joda, det var jo flott det. Men om jeg hadde fax så jeg kunne sende bekreftelse på dette? Sorry, jeg har ikke fax i heimen. Da kunne jeg ringe inn og bekrefte at jeg har betalt regningen da. Etterpå så tenkte jeg, burde det ikke være nok å stole på kunden. Jeg mener om jeg liksom skulle lyge om at jeg hadde betalt denne tåpelige regningen, så hadde jo bare telefonen blitt stengt enda en gang, og jeg fått enda ett stengingsgebyr. Og å ringe inn for å si, "hei, regningen er altså betalt". Hva beviser det da? ingen ting. Det vil jo ikke "bevises" før det blir regisstreret på skjermen allikavel. Snakk om merarbeid sier nå bare jeg. Og jeg får legge til at jeg betaler vanligvis regningen i tide, jeg har ikke noe "anmerkninger" på meg...Javel...jeg måtte bare få det ut. Er irritert på meg selv som glemte det, men og`irritert på mobil operatøren min. Og hva er DU irritert over? GRRRR
L@dy Skrevet 16. januar 2003 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2003 Irritert jeg ?!?! Ikke i det hele tatt. Solen skinner (inni midt hode riktignok) og alt er bra. He,he..det ordner seg alltid for snille jenter, det er det jeg alltid har sagt.
Gjest Zalomine Skrevet 16. januar 2003 #3 Skrevet 16. januar 2003 Jeg trur jeg er mer irritert på meg selv jeg, og alt jeg ikke har gjort. Klesvasken jeg ike har tatt, de rene klærna jeg ikke har putta i skapet (ja, og irritert på skapet også da, for der er ikke plass til mer enn ca halvparten av klærna våre, så det så! Kanskje derfor jeg ikke tar klesvasken før det BEHØVES STERKT?) Irritert på at jeg ikke har passet godt på blomstene mine, og at den jeg har hatt i 4 år nå ser ut til å tape seg kraftig (2/3 av den har allerede dødd og blitt tatt bort (det var påen måte tre like planter i samme potta), og nå har jeg altså forsømt den siste i jula, ganske kraftig. Og en annen mister blader.. Men i alle fall EN ser ut til å spire nå, som den skal (om enn litt tidelig da) og den siste ser også ut til å klare seg fint, men den HAR jeg passet på rett, for den er jeg redd for) Irritert på at det er rotete rundt meg og at jeg ikke rydder. altså, stort sett bare irritert på meg selv. Så da er jeg ikke såååå irritert, jeg er bare oppgitt over at jeg ikke orker så mye... at jeg nesten ikke orker noen ting. Og sambo har like lite overskudd, men haner jeg ikke irritert på, jeg prøver bare å få ham til å sove mer, for han er sliten han også. Vi er ikke helt i form noen av oss, (men jeg er bedre nå da) VI er ikke syke altså, bare slappe, lite overskudd, lite energi. Det bedrer seg. Egentlig er jeg ikke så irritert, bare trøtt og sliten. (jo, en ting som irriterer meg er måten tv2 utnytter det faktum at friends-seerene er SVÆRT lojale. Det er alltid friends det går utover når det er noe annet de vil sende (det være seg håndball, eller krekar-fyren). De vet nemlig at firends-seerene, de bare venter til neste uke, for vi har ikke noe annet valg. For andre programmer hadde de mistet seere, og slikt kan man ikke ha noe av, nei la oss straffe de mest lojale seerene vi har, for å sende noe som garantert ikke interesserer den samme seergruppen gang på gang, år etter år. DET irriterer meg...)
Gjest Virvel Skrevet 16. januar 2003 #4 Skrevet 16. januar 2003 Det som irriterer meg mest om dagen, er at det er sørpete og ekkelt ute... Da foretrekker jeg faktisk kuldegrader - dog ikke riktig så mange som vi hadde for et par uker siden. Religionslæreren min irriterer meg også. Det er umulig å diskutere noe som helst i timene fordi hun tar alt som kritikk mot seg personlig og begynner å klynke og ser ut som om hun kommer til å falle død om hvert øyeblikk...
Gjest Duchess Skrevet 16. januar 2003 #6 Skrevet 16. januar 2003 At medisiner lager så jækla mye trøbbel med bivirkninger, at leger ikke har noe svar å gi og at det ikke følger bruksanvisning med mannfolk.
starie Skrevet 17. januar 2003 #7 Skrevet 17. januar 2003 Jeg er irritert fordi jeg mista bussen igjen og den bare går 1 gang i timen!! Dessuten blåser det forferdelig.
jordbær Skrevet 17. januar 2003 #8 Skrevet 17. januar 2003 Jeg er irritert fordi at jeg er så forbanna blakk for tiden! Klarte jo å krasje bilen til sambo før jul.. Og den skal repareres med feriepenger.. Så det er greit nok.. Men den andre bilen jeg krasjet i.. Den skal betales nå! 9000kr er MYE for en lærling! Samt at ilder skal steriliseres oooooooog at første avdrag på studielånet kommer nå.. (KUNNE faktisk fått det i mars, så hadde jeg ikke giddet å klage, men jeg fikk brevet fra mamma litt for sent til å bruke klagrett) Men sånn bortsett fra det, er jeg i veldig godt humør og er veldig fornøyd med livet slik det er akkurat nå. Jeg er også veldig fornøyd med at det er varmt ute(til å være januar) og fordi solen titter frem av og til!
Morgan Skrevet 17. januar 2003 #9 Skrevet 17. januar 2003 Jeg irriterer meg over den forb***** reklamen på frokost-tv!
aline Skrevet 17. januar 2003 #10 Skrevet 17. januar 2003 Ber ER irritert jeg! -har min første dag uten røyk i dag, etter ti dager med forberedelse og loggføring og kurs.. - glemte å gå av på riktig t-banestasjon til morgen idag, så da måtte jeg gå av på neste, og gå hele veien tilbake. - skal ikke røyke. - skal på kafe med venninde, og ikke røyke. - skal gå til og fra banen, samt stå ute å vente, uten å røyke! - savner ikke bare bruksanvisning på menn, men også på meg selv! hadde nok vært enda viktigere! - skal ikke røyke, når jeg er seriøst oppgitt over meg selv! IRRITERT!!! Men det er fredag da, og snart helg... (uten røyk...vet ikke om jeg gleder meg engang!)
Gjest Starya Skrevet 17. januar 2003 #11 Skrevet 17. januar 2003 (De ganger jeg har vært uheldig og fått tlf stengt har den alltid blitt åpnet igjen da jeg ringte og sa "Jeg betalte regningen i dag.." ) Jeg irriterer meg over at jeg brygger på en forkjølelse e.l. igjen. Jeg har et sett mandler som er konstant irriterte og illeluktende :evil: og igår begynte de å klø igjen.. regner med hodepinen slår inn om et par timer. Alt begynt å kaldsvette. Når jeg nevner halsen hos legen sier han etter en rask titt bare "Ja, det er mange som plages mye med halsen.." DRITER VEL JEG I!!! Irritert? Ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå