Trampe Skrevet 21. september 2006 #21 Skrevet 21. september 2006 Njæ, jeg gjør det av og til. Mannen er ikke spesielt glad i at jeg gjør det, ganske enkelt fordi han liker å beholde kontrollen over seg selv og holde på leeeeenge - når jeg kniper får han trøbbel med å holde seg Men jeg kniper av og til. Da får han bare henge med, eller gi opp for så å sette igang igjen etterpå
Gjest Chantal Skrevet 21. september 2006 #22 Skrevet 21. september 2006 Jeg kniper alltid ja. Det skjer automatisk. Bedre for meg og bedre for han.
Gjest Chantal Skrevet 21. september 2006 #23 Skrevet 21. september 2006 For å si det sånn; det er slett ikke nødvendig å knipe hele tiden, i hvert fall ikke hvis man ønsker at saker og ting skal vare lenge. Og effekten av (og behovet for) kniping varierer med de ulike stillingene. På den annen side: Av og til (ganske ofte, faktisk) er det utrolig deilig å ligge leenge stille og snakke/småkysse/kose mens hun bare kniper forsiktig. Om ikke det er pausegymnastikk, er det i hvert fall deilig trim for eldre. ← Enig. Deilig det også.
Fiol Skrevet 21. september 2006 #24 Skrevet 21. september 2006 Kniper alltid jeg å. Blir bare kjedelig uten, og begge to synes det er mye bedre med
Gjest niomi Skrevet 21. september 2006 #25 Skrevet 21. september 2006 Gå til innkjøp av vaginakuler. Veldig effektiv måte å trene opp musklaturen på. I tillegg til rådene om å trene på tissestrålen. Og husk, jenter - vi får igjen for dette når vi blir eldre. Gode, trente muskler der nede minsker sjansene for inkontinens.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #27 Skrevet 26. september 2006 Hvilken nyttig tråd!! Nå har jeg jammen lært noe nytt idag også, selv jeg som er godt oppi 30 årene
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 14. oktober 2006 #28 Skrevet 14. oktober 2006 Kniper lenge og mye. Kjæresten elsker det! Er deilig for meg også
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #29 Skrevet 14. oktober 2006 Må knipe, hele tiden Har ikke akkurat noe valg heller. Har født fire barn så da er det knip, knip, knip som gjelder.
Liskat Skrevet 14. oktober 2006 #30 Skrevet 14. oktober 2006 Kniping er bra! Jeg varierer litt med å knipe, ikke knipe underveis. Kniper mest mot slutten av samleiet
sextroll Skrevet 14. oktober 2006 #31 Skrevet 14. oktober 2006 kniper av og til. klarer ikke å holde det, for jeg klarer ikke å konsentrere meg om å knipe
Gjest lillevenn Skrevet 15. oktober 2006 #32 Skrevet 15. oktober 2006 "Knipe lenge"??? Mener dere da å holde knipen over lengre tid liksom? Og hvor mange sekunder/minutter klarer dere å holde den knipen da? Jeg klarer ikke å knipe og holde i mer enn et par-tre sekunder jeg... Er jeg slappfisk da?? Eller er det sånn at man kniper rytmisk i takt med mannen?? Jeg har også litt problemer med å konsentrere meg om den knipingen under samleie, men jeg skjønner jo nå at dette er noe jeg virkelig må gå inn for å få skikkelig dreisen på!!!
animelona Skrevet 15. oktober 2006 #33 Skrevet 15. oktober 2006 Hvordan fungerer vaginakuler egentlig? Må man knipe for at de skal holde seg på plass liksom?
Lana_86 Skrevet 16. oktober 2006 #34 Skrevet 16. oktober 2006 Ja, jeg gjør det noen ganger, men ikke alltid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå