Gå til innhold

Jenter:"Kniper" dere under samleie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Njæ, jeg gjør det av og til. Mannen er ikke spesielt glad i at jeg gjør det, ganske enkelt fordi han liker å beholde kontrollen over seg selv og holde på leeeeenge - når jeg kniper får han trøbbel med å holde seg ;)

Men jeg kniper av og til. Da får han bare henge med, eller gi opp for så å sette igang igjen etterpå :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kniper alltid ja. Det skjer automatisk.

Bedre for meg og bedre for han. :sjarmor:

Skrevet
For å si det sånn; det er slett ikke nødvendig å knipe hele tiden, i hvert fall ikke hvis man ønsker at saker og ting skal vare lenge. Og effekten av (og behovet for) kniping varierer med de ulike stillingene.

På den annen side: Av og til (ganske ofte, faktisk) er det utrolig deilig å ligge leenge stille og snakke/småkysse/kose mens hun bare kniper forsiktig. Om ikke det er pausegymnastikk, er det i hvert fall deilig trim for eldre.

:sjarmor:

Enig. Deilig det også.

Skrevet

Kniper alltid jeg å. Blir bare kjedelig uten, og begge to synes det er mye bedre med ;)

Skrevet

Gå til innkjøp av vaginakuler. Veldig effektiv måte å trene opp musklaturen på. I tillegg til rådene om å trene på tissestrålen. Og husk, jenter - vi får igjen for dette når vi blir eldre. Gode, trente muskler der nede minsker sjansene for inkontinens. :klappe:

Skrevet

Hvilken nyttig tråd!!

Nå har jeg jammen lært noe nytt idag også, selv jeg som er godt oppi 30 årene :klappe:

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Guro_*
Skrevet

Kniper lenge og mye. Kjæresten elsker det! Er deilig for meg også

Skrevet

Må knipe, hele tiden :) Har ikke akkurat noe valg heller. Har født fire barn så da er det knip, knip, knip som gjelder. ;)

Skrevet

Kniping er bra! Jeg varierer litt med å knipe, ikke knipe underveis. Kniper mest mot slutten av samleiet :)

Skrevet

kniper av og til. klarer ikke å holde det, for jeg klarer ikke å konsentrere meg om å knipe

Gjest lillevenn
Skrevet

"Knipe lenge"???

Mener dere da å holde knipen over lengre tid liksom? Og hvor mange sekunder/minutter klarer dere å holde den knipen da? Jeg klarer ikke å knipe og holde i mer enn et par-tre sekunder jeg... Er jeg slappfisk da?? Eller er det sånn at man kniper rytmisk i takt med mannen?? Jeg har også litt problemer med å konsentrere meg om den knipingen under samleie, men jeg skjønner jo nå at dette er noe jeg virkelig må gå inn for å få skikkelig dreisen på!!!

Skrevet

Hvordan fungerer vaginakuler egentlig? Må man knipe for at de skal holde seg på plass liksom? :sjenert:

Skrevet

Ja, jeg gjør det noen ganger, men ikke alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...