Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Leste i tråden om hva jenter gjør under samleie for å "jobbe" litt selv... Der blir det nevnt "kniping" som noe helt vanlig som alle jenter gjør alltid under samleie Har ofte lurt på om jeg skal gjøre det og noen ganger har jeg gjort det, men har vært usikker på hvordan mannen reagerer på det. Men nå ble jeg litt overrasket!! Er det virkelig sånn at alle jenter gjør det alltid??? Da har jeg visst gått glipp av noe (og sikkert skuffet noen menn...) Noen svar pliis! Hvor mange gjør det, og hvor mange gjør det ikke... Og gutter: Er de sånn at dere synes hun er helt på bærtur hvis hun ikke gjør det liksom?? Og hva er bra, og kan det bli for mye av det også liksom...?
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Ja, jeg kniper alltid. Ganske enkelt fordi det da blir mye bedre for meg.
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Liker å knipe, blir som regel bedre for begge.
Gjest Ninakanin Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 jada, knip og hoooold den fast
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Jepp,alltid. Er deilig for begge.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Gjør det iblant, men jeg føler jeg må konsentrere meg mer om knipingen enn nytelsen, og da blir litt av vitsen borte.
Daiquiry Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Jeg kniper og slipper i takt med han. Han syns det er kjempe deilig og kjenner veldig godt forskjell!! Du kniper på samme måten som om du må tisse, ikke knip rumpeballene, bare skjeden....putt en finger inn samtidig som du kniper, så er det lettere å kjenne om du gjør det riktig!!!!
Gjest Fruktfat Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 jeg kniper ja, mannen merker det godt og kommer nesten med en gang.
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #9 Skrevet 21. september 2006 (endret) Og gutter: Er de sånn at dere synes hun er helt på bærtur hvis hun ikke gjør det liksom?? Og hva er bra, og kan det bli for mye av det også liksom...? ← Du er ikke alene om å ikke knipe. På den annen side er det noen som automatisk kniper hele tiden. Det kan neppe bli for mye, men du bør unnlate å knipe hvis du vil han skal holde på lenge... Hvis hun er veldig trang, kan det faktisk også gjøre vondt hvis hun kniper. Lurer du på om du er sterk nok? Skrell en banan og se om du klarer å dele den i to Endret 21. september 2006 av Cephalus
Gjest Alf Kaida Skrevet 21. september 2006 #10 Skrevet 21. september 2006 For å si det sånn; det er slett ikke nødvendig å knipe hele tiden, i hvert fall ikke hvis man ønsker at saker og ting skal vare lenge. Og effekten av (og behovet for) kniping varierer med de ulike stillingene. På den annen side: Av og til (ganske ofte, faktisk) er det utrolig deilig å ligge leenge stille og snakke/småkysse/kose mens hun bare kniper forsiktig. Om ikke det er pausegymnastikk, er det i hvert fall deilig trim for eldre.
Gjest niomi Skrevet 21. september 2006 #11 Skrevet 21. september 2006 Ja, jeg kniper alltid. Ganske enkelt fordi det da blir mye bedre for meg. ← Nemlig. Dersom alle jenter skjønte det, ville mange hatt et mye bedre sexliv. Samboeren min ble litt overrasket da vi ble sammen, for han hadde ihvertfall ikke vært sammen med noen som var så sterke der nede!
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2006 #12 Skrevet 21. september 2006 Hehe... jupp, her ble reaksjonen at han kom som et skudd første gangen og etterpå lurte litt forsiktig på hva det var jeg gjorde "der nede"..... Nå, noen år etterpå er han blitt adskillig mere vant til det, og jeg har blitt flinkere med å tilpasse hvor hardt jeg kniper, så nå kan vi holde på leeenge!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 21. september 2006 #13 Skrevet 21. september 2006 Jeg prøver, men føler ikke det har noe virkning. Uæ! Jeg får trene mer
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 21. september 2006 #14 Skrevet 21. september 2006 Noen kvinner gjør det - noen ikke. Vil anta det har litt med størrelse(både på hun og han) om det strengt tatt er nødvendig. Når det er sagt så er det selvføkgelig sexy for en mann å kjenne at hun kniper til innimellom.
Labomba_83 Skrevet 21. september 2006 #15 Skrevet 21. september 2006 Jeg gjør det ikke, har prøvd, men får liksom ikke til ;P
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #16 Skrevet 21. september 2006 Jepp, jeg kniper som bare det. Og kjæresten min ELSKER det.
aline Skrevet 21. september 2006 #17 Skrevet 21. september 2006 gjør det automatisk jeg, klarer ikke la være og som andre har vært inne på, det blir mye bedre for meg selv også om jeg bruker musklene litt der nede. men har også fått store øyne fra ett par stykker (positivt overasket riktignok... ), så det er helt klart ikke noe "alle" gjør. men for min del vil jeg anbefale det, ikke bare fordi det er utrolig stilig å kunne behandle ham litt ekstra, men også fordi det gir velvære for din egen del om du trener deg opp og gjør det riktig.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 21. september 2006 #18 Skrevet 21. september 2006 Noen som kan gi litt tips for hvordan trene? Det virker jo ikke på meg Prøver å stikke finger inn og stramme alt jeg kan, med merker ikke noe særlig.
Gjest Tweek Skrevet 21. september 2006 #19 Skrevet 21. september 2006 jeg kniper ja, mannen merker det godt og kommer nesten med en gang. ← Ja, det er det som er kjiipt. Jeg vil ikke at mannen skal komme nesten med en gang.. hehe
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2006 #20 Skrevet 21. september 2006 Noen som kan gi litt tips for hvordan trene? Det virker jo ikke på meg Prøver å stikke finger inn og stramme alt jeg kan, med merker ikke noe særlig. ← Prøv å stoppe strålen når du tisser. Det er disse musklene du skal trene ( men ikke knip hver gang du er på toalettet, vannlatingen skal helst få foregå i fred og ro...) Legg inn fast rutine hver dag med kniping. Varier tempo og prøv å få til noen der du virkelig "drar" bekkenbunnen opp og inn. Når du først "finner" musklene er det realtivt enkelt å trene de opp, så knip i vei!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå