Gjest LarNicketVæreNå Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Er det noen andre som klarer å få seg en kjemperask orgasme, hvis man er kåt, og bare stikker handa nedi buksa uten å kneppe opp, og gnir seg til orgasme på under to minutter? Det gjorde jeg nå før i kveld...
Daiquiry Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Det klarer ikke jeg, men hvis jeg bruker en vibrator rett på klitten, går det i løpet av sekunder...
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Selvsagt, tar meg rett som det er en kjappis på jobben...
Labomba_83 Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Er det noen andre som klarer å få seg en kjemperask orgasme, hvis man er kåt, og bare stikker handa nedi buksa uten å kneppe opp, og gnir seg til orgasme på under to minutter? Det gjorde jeg nå før i kveld... ← Ja, klarer det på kortere tid også ;P
Gjest Norwegian Blue Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Jeg kan og. Hvis behovet melder seg
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Ikkeno problem! Tar vel rundt 30 sek eller no hvis behovet melder seg.. Men jeg gnir litt untenpå buksa jeg, så slipper jeg å få kjønnslukt på fingrene også (hvis jeg f.eks. sitter på jobb).
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 Selvsagt, tar meg rett som det er en kjappis på jobben... ← Og heretter skal jeg alltid passe på å vente minst to minutter fra jeg har banket på en kontordør til jeg tør å komme inn
Nelle Skrevet 24. september 2006 #13 Skrevet 24. september 2006 En gang gjorde jeg det uten å bruke hendene. Det var under en forelesning på universitetet, og jeg kjedet vettet av meg. Satt og fantaserte om en type jeg var kåt på, og plutselig kom jeg bare. Det blir jo på samme måte som når man kommer i søvne. Man trenger jo ikke å bruke hendene da... Ellers pleier jeg å gå på toalettet hvis jeg plutselig kjenner ilingene i underlivet på jobb.
Sluagh Skrevet 25. september 2006 #14 Skrevet 25. september 2006 Må man så må man Men så lenge som to min trenger det ikke ta...
animelona Skrevet 25. september 2006 #15 Skrevet 25. september 2006 Ikkeno problem! Tar vel rundt 30 sek eller no hvis behovet melder seg.. Men jeg gnir litt untenpå buksa jeg, så slipper jeg å få kjønnslukt på fingrene også (hvis jeg f.eks. sitter på jobb). ← Sitter du på jobben og onanerer? Bak skrivebordet liksom?
Gjest Ine Z Skrevet 25. september 2006 #16 Skrevet 25. september 2006 Sitter du på jobben og onanerer? Bak skrivebordet liksom? ← Fullt mulig det, men man må jo være litt "diskret"... ....men egentlig er det bedre å gå på do, å være helt for seg selv. Jeg setter meg ikke nedpå doen da jeg onanerer på do, jeg bare åpner buksa, stikker handa nedi og lener meg mot veggen mens jeg gnir meg. Vasker henda etterpå så det ikke skal lukte kjønn, og inntar plassen min tilfreds og med masse energi... Kanskje ikke noe jeg gjør hver dag på jobben, men en gang eller to i uka blir det vel.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #18 Skrevet 26. september 2006 Jepp. Det raskeste tror jeg er på ca 15 sek fra jeg "begynner" til orgasmen er over....
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 14. oktober 2006 #19 Skrevet 14. oktober 2006 Er det noen andre som klarer å få seg en kjemperask orgasme, hvis man er kåt, og bare stikker handa nedi buksa uten å kneppe opp, og gnir seg til orgasme på under to minutter? Det gjorde jeg nå før i kveld... ← Å ja
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #20 Skrevet 14. oktober 2006 oi.. onanere på jobben? haha, det har eg da aldri tenkt på. men for å svare på spørsmålet..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå