Gjest Når en liten mus... Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Teit spm men gøy å spørre. Har hadd one night stand engang og ALDRI mer sier jeg bare..men så har det seg slik at jeg blir med fyrer hjem allikevel, men jeg ligger ikke med dem. dette føles helt greit ut. vi får begge litt kos og jeg slipper frykta for å bli kasta på dør med følelsen av å være et ludder Men jeg lurer på hva fyrer tenker om dette? vet det er ganske generelt men..blir jeg kalt ei jævla luremus tro?? Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Jepp. Du blir nok sett på som luremus. Har gjort det samme som deg selv, men jeg tror mannfolka følte seg litt lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Når en liten mus... Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 Jepp. Du blir nok sett på som luremus. Har gjort det samme som deg selv, men jeg tror mannfolka følte seg litt lurt. ← Hehe, Bra! Passer meg ypperlig egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. september 2006 #4 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg hadde egentlig bare digget det. Kos er tidvis mye bedre enn pøkings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Del Skrevet 20. september 2006 Bare vær litt forsiktig med hvem du gjør dette med. Holder du på lenge og ofte nok KAN du risikere å treffe på en virkelig galning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2006 #6 Del Skrevet 21. september 2006 Helt greit det, men jeg ville gjort det klart på forhånd at det ikke blir noe annet på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #7 Del Skrevet 21. september 2006 Helt greit det, men jeg ville gjort det klart på forhånd at det ikke blir noe annet på ham. ← Beundrer dere som klarer å si det..jeg tør ikke det i frykt for at fyren skal si" HÆHÆ, trudde du vikrelig at jeg tenkte å dra deg med hjem for å ha sex med deg? Tror du at du er atraktiv du eller?"....Tro meg, med min flaks så kan dette skje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2006 #8 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg hadde kastet deg rett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 21. september 2006 #9 Del Skrevet 21. september 2006 Dersom en blir med en fyr hjem fra byen etter en fuktig kveld på byen er det vel en usagt regel at dere har sex i tankene. Jeg hadde ikke turt å gjøre som deg. Du kan dumpe borti en som blir sint for at han ikke får det han trodde han ble lovet da du svarte ja på å bli med ham hjem. Da ville jeg heller fått telefonnummer, kanskje møttes igjen i edru tilstand, sett film og koset f. eks? Da vil det ikke være like selvsagt at dere skal ha sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibi Skrevet 21. september 2006 #10 Del Skrevet 21. september 2006 Har gjort det selv flere ganger, men har også sagt ifra på forhånd. Hvorfor blir du med dem hjem i det hele tatt når du er redd for at de skal svare deg slik? Tror ikke jeg ville blitt med noen hjem for kos eller noe som helst annet hvis jeg ikke følte meg trygg på at jeg kunne si akkurat hva jeg ville uten å bli ledd av. Hvis dere har god kjemi før dere går hjem sammen, og det regner jeg med at dere har, så kan jeg ikke skjønne hvorfor noen skulle svare deg slik. Isåfall er han ikke særlig koslig eller verdt å bruke tid spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #11 Del Skrevet 21. september 2006 Hva er kosen i å bli med en fremmed person hjem i fylla i utgangspunktet? Nå kommer vel alle svada svarene om behov for nærhet, kroppskontakt osv! Jaja, men men! To each their kind of poison! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. september 2006 #12 Del Skrevet 21. september 2006 Helt greit det, men jeg ville gjort det klart på forhånd at det ikke blir noe annet på ham. ← Okey? Er dette noe du gir bort, litt sånn som julenissen eller snille foreldre gjør? Blir vel ikke noe på deg heller da? Så til svaret på spørsmålet til TS: jada, det kan være helt ok men du kan selvsagt risikere luremus-stempelet her også, korreksjon: Du vil bli stemplet som luremus av en eller annen en eller annen gang........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 21. september 2006 #13 Del Skrevet 21. september 2006 Beundrer dere som klarer å si det..jeg tør ikke det i frykt for at fyren skal si" HÆHÆ, trudde du vikrelig at jeg tenkte å dra deg med hjem for å ha sex med deg? Tror du at du er atraktiv du eller?"....Tro meg, med min flaks så kan dette skje.. ← Enig, vil bare føle meg innbilsk hvis jeg sier "joda, kan godt bli med deg hjem men det blir ikke noe på deg altså" Jeg er ikke interessert i ONS og blir derfor ikke med noen hjem etter tur på byen. Uansett er det risky og bli med noen man nettopp har møtt hjem når man er full, syntes jeg. Unntaket hvis det er snakk om nachspiel hos/sammen med noen jeg kjenner godt fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #14 Del Skrevet 21. september 2006 Hva er kosen i å bli med en fremmed person hjem i fylla i utgangspunktet? Nå kommer vel alle svada svarene om behov for nærhet, kroppskontakt osv! Jaja, men men! To each their kind of poison! ← Her er svada svaret mitt..han er en kompis av en jeg kjenner og vi skulle samme vei etter en etterfest. han spurte om jeg ville ha frokost og jeg sa ja..ble så jeg lå over..synes det var koslig jeg. Lå bare og koste litt med hverandre. ikke noe verre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #15 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har blitt med flere menn hjem og sagt klart i fra at det var ikke for sex. Det har blitt respektert hver gang. Noen ganger trenger man bare litt nærhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2006 #16 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg synes det er greit. Mange ønsker å vente med sex til man blir bedre kjent. Men man må selvfølgelig gjøre dette helt klart på forhånd og ikke etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2006 #17 Del Skrevet 22. september 2006 Ikke noe problem for min del. Har skjedd fra tid til annen at et møte med en jente på byen kun har endt i litt kos. Det er langt enklere å forholde seg til det når man våkner opp litt trøtt, usikker og smågroggy dagen etterpå, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TJC Skrevet 22. september 2006 #18 Del Skrevet 22. september 2006 Okey? Er dette noe du gir bort, litt sånn som julenissen eller snille foreldre gjør? Bravissimo. Jævlig bra sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #19 Del Skrevet 22. september 2006 Teit spm men gøy å spørre. Har hadd one night stand engang og ALDRI mer sier jeg bare..men så har det seg slik at jeg blir med fyrer hjem allikevel, men jeg ligger ikke med dem. dette føles helt greit ut. vi får begge litt kos og jeg slipper frykta for å bli kasta på dør med følelsen av å være et ludder Men jeg lurer på hva fyrer tenker om dette? vet det er ganske generelt men..blir jeg kalt ei jævla luremus tro?? Hehe.. ← Du bruker menn som hotel med andre ord? Jeg er ikke sikker på om jeg hadde kastet deg ut fordi jeg har ikke kommet i den problemstillingen ennå, men jeg hadde ikke ringt deg igjen. Hvis du dagen etter hadde vist liten interesse for noe om meg hadde jeg nok tatt det som en lekse og kastet ut neste jente som prøvde det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #20 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har gjort dette flere ganger (kanskje ikke så ofte med helt fremmede menn da), men gjør det alltid klart først at jeg ikke vil ha sex. Føler meg ikke innbilsk av den grunn. Enig i det Fibi skrev! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå