Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mamman min er i 40- årene. huden er ikke så veldig fin, hun røyker mye, store porer, rynker osv..

noen som kan anbefale meg produkter for hennee?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste middelet er en kraftig tape foran kjeften så hun ikke får røyka. Ingen krem i verden kan gjøre noe for huden til de som røyker. Tanta mi er 52 år og røyker ca 20 om dagen. Hun ser ut som et hårnett i ansiktet - helt grusomt. Hun har mye styggere og finrynkete hud enn mora hennes på 76.

Kjøp nicotintyggegummi.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Og jeg har en venninna i midten av 20åra som ser ut som hun er 50år minst i huden, pga røyking. Så jeg enig med gjest, er ikke mye man kan gjøre med røykskada hud.

Men bortsett fra rynkene burde vel gå å skjule det meste med passende sminke i god kvalitet. Moren min har også temmelig rynkete og rød hud, men det er fordi hun har solt seg litt for mye. Med litt sminke ser hun veldig pen ut egentlig, og rynkene gjør bare at får et mer utrykksfult ansikt.

Hva med å sende henne til en hudsalong, som en gave? Eller få sminketips og "make-over" av en ekspert. Moren min har vært på noe sånt med venninner og man ser virkelig forskjell.

Skrevet

Jeg har kjöpt en krem som heter Jabou She ( vet ikke hvordan det staves) til min mamma. Den selges hos helsekost og Vita.Den er utrolig bra med synlig resultat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...