Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg kjøpe meg et par super søte sko fra bianco, men jeg kjøoe de for små, og nå har jeg allerede brukt de, så da kan jeg ikke bytte dem :sur:

men de er så fine! noen som vet om det er mulig å gjøre dem større på et vis? kan de gjøre noe slikt i butikken?

http://www.bianco.com/collection/viewer.as...age=3&style=b11

Endret av mee mee
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet at du kan få dem til å blokke ut skinnsko i butikken, men det er vel grenser for hvor mye sånne skjøre tøysko tåler. Spør dem!

Edit: Evt er de ikke skjøre i det hele tatt, det er bare jeg som er vant til rævva kvalitet fra dinsko. :ler:

Endret av Pheps
Skrevet

Ååå, jeg så å på de, men bianco i min by selger ikke de :(

Jeg kjøpte noen for en stund siden, de er ikke å finne på nettsiden, emn de var svarte pumps, og de hadde små "huller" langs kanten på toppen, der foten min går nedi og så hadde den en liten tynn tråd som var knyttet.

Høres rart ut men de var driit skjønne ;)

Så var det kile hæl

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Vask godt av de under, og gå i butikken evt. en annen Bianco butikk og bytt dem inn igjen. Jeg har gjort det selv, og det gikk bra ;)

Skrevet

Jeg kjøpe en kjole på hm en gang, for å gå med en kveld og så byttet tilbake dagen etter ;)

Jeg bare gikk merkelappen, for den var på innsiden, og jeg merket den ikke, hehe.

Du kan jo prøve.

Skrevet

men stoffet på skoa er hvit, og man ser allerede veldig godt at de er brukt..

funker det å gjøre dem våt, og så gå i dem da?

Skrevet

De fikk dem skoene i butikken nå, og jeg prøvde den, var rare på, men jeg tror at hvis du preser dem på deg og ha dem på når du går rundt hjemme.

Kanksje etterhvert da..

Skrevet

Prøv å bytte de, kanskje det går. Tror de er vanskelige å vide ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...