Gjest gjesten4 Skrevet 16. januar 2003 #1 Del Skrevet 16. januar 2003 Hm.. vel kanskje et litt dumt ?? spørsmål, men dette undrer jeg på. Selfølgelig varierer dette..men liksom hvor fort blir dere våte "nok" ? Har ikke vært sammen med mer enn 2 jenter, og den første ble våt på "et blunk"..vel å merke hvis-selvfølgelig- hun hadde lyst da. Bare etter litt "kosing" eller kanskje bare av at vi lå å snakket om "sex-saker" så fløt hun over for å si det slik.. Synes det er merkelig at det er mulig. Hva er vanlig her ?? Synes det er veldig opphissende at jenta blir fort klar.. Hilsen en på 26 år . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. januar 2003 #2 Del Skrevet 16. januar 2003 Fort nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest våt Skrevet 16. januar 2003 #3 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg blir våt så fort mannen min tar på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 16. januar 2003 #4 Del Skrevet 16. januar 2003 Stort sett med en gang. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. januar 2003 #5 Del Skrevet 17. januar 2003 Hm.. vel kanskje et litt dumt ?? spørsmål, men dette undrer jeg på.Selfølgelig varierer dette..men liksom hvor fort blir dere våte "nok" ? Har ikke vært sammen med mer enn 2 jenter, og den første ble våt på "et blunk"..vel å merke hvis-selvfølgelig- hun hadde lyst da. Bare etter litt "kosing" eller kanskje bare av at vi lå å snakket om "sex-saker" så fløt hun over for å si det slik.. Synes det er merkelig at det er mulig. Hva er vanlig her ?? Synes det er veldig opphissende at jenta blir fort klar.. Hilsen en på 26 år . Hvor fort vi blir våte i trusene??? D kommer godt nok an på mannen og forspillet d....... Skaff deg ett liv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 17. januar 2003 #6 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvor fort man blir våt :-? Det kommer helt ann på dama, situasjonen og typen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 17. januar 2003 #7 Del Skrevet 17. januar 2003 I dusjen blir jeg våt kjempefort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 17. januar 2003 #8 Del Skrevet 17. januar 2003 Slutt å drite ut folk!! Dette er et fullt ut legitimt spørsmål etter min mening -klart en gutt lurer på hvor fort vi jenter blir våte! (og særlig dersom det er en gutt som ikke har så mye erfaring). Gutter er jo stort sett vant til å få ståpikk ganske med en gang, men for oss jenter kan det gjerne variere. Derfor er det jo ikke rart at noen gutter lurer og har behov for å spørre oss om dette! Skjerpings! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 000 Skrevet 17. januar 2003 #9 Del Skrevet 17. januar 2003 Enig med Nelle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 17. januar 2003 #10 Del Skrevet 17. januar 2003 slettet av Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten4 Skrevet 17. januar 2003 #11 Del Skrevet 17. januar 2003 Vel.. jeg følger med, og takker for alle (seriøse) svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 19. januar 2003 #12 Del Skrevet 19. januar 2003 Nelle, er du ikke enig i at denne stoppeklokke-mentaliteten har gått over alle hauger? Jeg klarer dessverre ikke ta slike spørsmål helt 100% alvorlig, nettopp fordi det varierer noe så vanvittig fra person til person. Hvem skal bestemme hvor fort jeg skal få'n opp? Hvor fort jeg skal komme? Hvor fort jeg skal peise på? Jeg mener dette er et samspill mellom meg og partner og ingen skal bruke min tid for å sammenligne med seg selv. Det blir feil. Dersom det jeg gjør ikke stemmer overens med det en annen gjør, kan det skape problemer. La oss sette det helt på spissen: Du forteller at du pleier å bli våt etter 2 minutter og 15 sekunder dersom en mann som er høy og mørk sutter på øret ditt mens han tar deg på høyre pupp. La oss også si at innsender av innlegget er høy og mørk. Han forsøker det samme med dama si, men virkningen kommer først etter 7 minutter og 45 sekunder. Jøss, dama mi er nok ikke så kåt av seg, hun da... kan konklusjonen faktisk være, dersom man ikke er analytiker, noe de færreste er. Jeg har hørt om de som bruker stoppeklokke under sengeakten for å finne ut om de ligger innenfor normalen.... Hvorfor være så opptatt av mål og tidsbegreper når det gjelder sex? Ei jente blir våt når hun blir det. Den ene dagen kan hun tenne som en rakett etter noen få sekunder, den andre dagen tar det laaaang tid. Det er bare slik det er. Jenter har like forskjellige tenningsmønstre som det vi gutter har, og alt er avhengig av dagsform og interne/eksterne forhold i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. januar 2003 #13 Del Skrevet 19. januar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå