Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe seg. Nå har jeg prøvd å få dreis på min nye MacBook men siden den ikke vil snakke med MSN (forståelig nok) så måtte jeg altså laste ned Mercury for å få kontakt med omverdenen. Det er bare det at den nekter å vise MSN smileyene som bilder - de kommer bare som koder når jeg ser dem på min side, mens mottaker får dem slik de skal være. Så vidt jeg kan se har jeg emoticons "enablet" overalt der det er mulig å "enable", men det hjelper altså ikke.

Noen som har et tips til hvordan jeg kan få dem fram. (Hadde dem en stund, men klarte å rote dem vekk da jeg skulle legge inn avatar og husker ikke hva jeg gjorde.)

Skrevet

Jeg fant dem - omsider, så nå har alle standardsmileyene dukket opp. Men et annet "problem" gjenstår....hvis jeg vil legge inn egne smileyer/emoticons - hvordan gjør jeg egentlig det? :klø: Har vært inne på FAQ men synes det står temmelig kronglete forklart.

Skrevet

du har rett, for en kronglete side!

Men jeg tror jeg fant det du lurte på her...

Skrevet

Takk Dolly, men jeg tror ikke det som står beskrevet på den siden kommer til å virke. Beskrivelsen er for Windows og det har ikke jeg lenger.... Det er litt av problemet. Tror ikke den kommer til å virke på en Mac.

Skrevet

Ikke kan bruke msn?

MSN finnes som mac-versjon, dog ikke med støtte for cam - enda.

Ellers har du også aMSN, som kanskje er hakket bedre enn mercury.

Men alt er vel en smaksak. Selv bruker jeg Microsoft Messenger (MSN) for mac, og liker den best.

Skrevet

Hvafornoe? Har jeg misforstått hele greia? Finnes MSN for mac også? :overrasket: Himmel og hav, det burde jeg visst for et par kvelder siden.

Jaja, da vet jeg hva jeg skal gjøre i helga. Hjertelig takk Scully.

(Ikke et vondt ord om den Mercury'n, men når man nå først er blitt vant til MSN så er det noe krøll å bytte.) Hvem trenger vel kamerafunksjon? I allfall ikke jeg (skrekk & gru).

Skrevet
:sjenert: Men jeg klarer fremdeles ikke motta sånne "ekstrasmileyer". Takler ikke mac-Msn'en dem?
Skrevet

aMSN fikset biffen. Nå ser alt "normalt" ut her igjen. Og smiley spretter rundt. (Jada, jeg er en barnslig sjel).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...