Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Uff.. vet ikke riktig hvor jeg skal begynne..

Jeg har det bare så fryktelig vondt får tiden og kunne trengt noen gode råd, derfor dette innlegget.

Jeg er vel egentlig helt i begynnelse stedet med en gutt/mann jeg er veldig forelsket i.. Jeg tror jeg falt for han med en gang og det er ikke så ofte man faller hodestups så fort. De 2 første mnd. gikk veldig bra, vi møttes hele tiden, ringtes hele tiden osv... han bekreftet ovenfor meg at han var forelsket i meg og jeg gjorde det samme, han fortalte at jeg var den mest spesielle jenta han hadde møtt, han fortalte meg at han var glad i meg og at han hadde begynt å bli myk, noe som han aldri hadde vært før. Men så skjer det en bagatell som ødelegger alt.

Jeg blir stresset, og av redsel for å miste han er jeg progressiv for å si det sånn, derfor gjør jeg den "dumheten" at jeg ringer og "maser" på å få snakke med han om det som skjedde. Til slutt tar han kontakt, sier at følelsene hans er like sterke enda, men han har mistet kicket.. skjønner noen hva han mener??? Han sier også at han er redd for å miste meg og at han ikke har vært i noen særlige forhold så når ting blir stress så trekker han seg tilbake.

Han vil nå være venner, men samtidig ha sex.. jeg sier at dette fungerer dårlig. Han godtar dette.. Deter nå over 1 mnd. siden bagatellen skjedde og vi har fortsatt kontakten og vi møtes, men sjeldnere, han fortsetter å ringe meg og jeg lurer egentlig om han holder meg på gress??? jeg har fullstendig sluttet å ringe han, prøver å ta avstand, men det er vanskelig når han spør om vi skal møtes og jeg ikke klarer å si nei. han sier at han fremdeles har følelser for meg, men kan jeg ta det seriøst? Han virker til å ikke lenger ville ha et forhold med meg. Han er dessuten i samme vennegjeng som meg og er redd for å være drittsekk..

Jeg har veldig lyst til å si direkte til han at jeg har sterke følelser for han og kan ikke han tenke seg noe mer så kutt ut å kontakt meg... Hva mener dere??? jeg trenger sårt hjelp, for selvinnsikten er ikke helt på topp... og så lenge kontakten er der klarer jg ikke å gi opp håpet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Gjest!

Jeg lure fælt på hva den bagatellen var, kanskje ligger svaret der. Vanskelig å gi råd på så vage grunner.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du sa det selv!

Han vil være venner men fortsatt ha sex???

Ikke la deg selv bli lurt her. Han holder deg på gress, når han holder på slik.

Du må bare si det rett ut til han. Enten så er dere sammen eller ikke.

Dersom du fortsetter slik, faller du dyperer og blir svakere.

Det er desverre mange slike mennesker der ute, både gutter og jenter som kun er ute etter sikre kn..., hvis du skjønner.

Konfronter han og gå videre med eller uten han. Skulle han vise seg å være en drittsekk, så ikke strekk ut sørgeperioden din ved å gi etter for han.

Lykke til uansett hva det blir til.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei Gjest!

Jeg lure fælt på hva den bagatellen var, kanskje ligger svaret der. Vanskelig å gi råd på så vage grunner.

En missfortsålese... hvor jeg trodde noe som ikke var tilfelle pga. av hva en god venninne av meg fortalte meg, jeg spurte han om dette... i fylla, veldig dumt... han hadde da merket tidligere at jeg var stille og "sur" og derfor tror han at jeg er sjalu og over reagerer... han har masse venninner og følte det blir et problem... saken er at det ikke er tilfelle og hvoren mye jeg prøver å forklare det gjør det saken bare verre.

Skrevet

Jeg er enig med den ene gjesten her. Han sier at han vil være venner å ha sex???? Glem han!!!

Kanskje lettere sagt en gjort, men jeg ville prøvd, jeg hadde ikke godtatt det. Om han har så sterke følelser for deg, så skjønner jeg ikke hvorfor han ikke vil være sammen med deg.......høres ganske rart ut.

Gjest Gjest 2
Skrevet

- Det er typisk at man er veldig følsom i begynnelsen av et forhold når man ikke kjenner hverandre ordentlig, når man ikke vet hvordan den andre reagerer osv.- og skulle man være så uheldig å gjøre en liten "tabbe" så er ofte løpet kjørt...fordi umodne mennesker ofte tolker det dithen at "det er slik vedkommende er", synd, men sant.........

Så mitt råd til deg er at du prøver å gå i dekning - selv om det er beinhardt - men ikke gi etter for denne fyrens innfall, det virker som han utnytter deg. Si til deg selv at du fortjener noen bedre!

Gjest Anonymous
Skrevet

Er helt enig med dere.... det er nok det at han utnytter situasjonen og holder meg på gress.... Det gjør bare så ufattelig vondt, jeg tror aldri at jeg har blitt såret på denne måten før. Følelsene vil liksom ikke tro at det ikke er noe håp, mens fornuften sier absolutt det motsatte... problemet er at så lenge han fortsetter å ringe meg uten at jeg tar noe som helst kontakt kontakt, desto lenger varer denne forbaska greia....

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvi det er noen flere som har noen gode råd... så vær så snill å kom med dem.... Jeg kunne virkelig trengt litt feedback akkurat nå!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

hei du gjest som skrev inn her! nå skal du få kjempemye upbacking fra meg!

Jeg har vært borti akkurat samme type mann som deg ... kanskje det er samme person :hoho: ?

Kanskje vi kvinner skal begynne å sette slike menn i en egen kast kategori som heter: typen-som - gir - alt - for - et- knull?

nei glem denne taperen her, han lurer deg trill rundt, og er kun ute etter en ting, ikke la deg lure! vær bestemt og sil han ut fortest mulig ut av livet ditt, og det med en gang!

Dette burde ikke bli så vanskelig, bare tenk på at denne fyren er en løgner og ikke er glad i deg!

Jeg dumpet en slik fyr en gang, det var litt hardt og jeg grein etter den telefon samtalen, men det gikk fort over etterpå!

Jeg følte meg sååååå lettet og takknemelig for at jeg hadde gjort det, for det var ikke lett, jeg hadde jo kjent ham en god stund da, men bestemte meg for å kutte ut vennskapet også, hva er vits i å være venner når han kommer til å friste deg uansett???

Søstra mi kjeftet skikkelig på meg at jeg måtte kutte ham ut, og det hadde hun jammen rett i , og det er deilig å ikke se ham mer!! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...